Ubranie w depozycie

- Ostatnie lata były dla marki Funk'n'Soul przełomowe, jednak wbrew temu, co można było ostatnio obserwować w branży, dla nas był to czas bardzo konstruktywny – twierdzi Marek Szostak, dyrektor strategiczny Funk'n'Soul. - Wykorzystaliśmy niszę, która pojawiła się na rynku w wyniku zejścia ze sceny odzieżowej lub ograniczenia działalności prowadzonej przez takich graczy jak: Reporter, Deep, czy Oxide. Dzięki temu w ciągu dwóch lat powiększyliśmy sieć o blisko 50 salonów. Do końca tego roku zamierzamy otworzyć co najmniej 15 nowych sklepów – wyjawia Szostak.
Do współpracy z siecią potencjalnych partnerów zachęca przede wszystkim nowy model franczyzowy.
- Franczyzobiorca nie musi już wydawać dużych kwot na zatowarowanie sklepu, bo towar otrzymuje od nas w depozyt – wyjaśnia Szostak.
Teraz firma zamierza wejść ze swoimi ubraniami do największych polskich miast. Salony Funk'n'Soul mają pojawić się w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Niebawem ruszają sklepy w Warszawie i Gnieźnie. W planach jest również rozbudowa sieci w Czechach i na Ukrainie, gdzie Funk'n'Soul ma już swoje sklepy. Na 2012 zapowiadane jest otwarcie pierwszego sklepu w Rumunii.
Przyszły franczyzobiorca Funk'n'Soul powinien dysponować lokalem 70-160 m2. Kwota inwestycji rozpoczyna się od 10 tys. zł, w przypadku gdy franczyzobiorca prowadził wcześniej sklep z marką podobną do Funk'N'Soul i nie trzeba wprowadzać w nim dużych zmian, otwarcie nowego salonu w centrum handlowym do inwestycja rzędu 250 tys. zł. Przystąpienie do sieci nie wiąże się z żadnymi opłatami.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...