Viceversa z nową twarzą

Zmiany w sieci Viceversa to przede wszystkim nowa kolekcja ubrań, które będą miały odważniejszy design oraz ciekawszą kolorystykę. W ślad za nią idą zmiany w samym wyglądzie sklepów i akcja promocyjna marki, której twarzą jest Beata Szarłowska, finalistka programu Top Model.
- Chcąc podkreślić nowy charakter kolekcji zdecydowaliśmy się na odważną sesję z udziałem modeli identyfikujących jej docelowego klienta. Beacie towarzyszy w niej Mariusz Smoliński, model występujący na pokazach znanych światowych projektantów, m.in.: Louis Vuitton, Ermenegildo Zegna czy Giorgio Armani - mówi Marta Janik-Kaczorek, kierownik sprzedaży ds. sklepów własnych i franchisingowych spółki Yakan rozwijającej sieć Viceversa.
Oprócz działań marketingowych Viceversa wprowadza zmiany w wyglądzie sklepów. W salonach mają pojawić się proste meble dostosowane do potrzeb każdej placówki. Zmiany wizerunku obejmują również nowy wygląd witryn, które mają przyciągać klientów wielkoformatowymi zdjęciami z kampanii. Koszty związane z odświeżeniem wyglądu sklepów i przygotowaniem materiałów promocyjnych pokrywa franczyzodawca.
Viceversa to sieć składająca się z pięciu sklepów własnych, 10 jednostek franczyzowych oraz 20 partnerskich. Ubrania firmy dostępne są również w ponad 100 sklepach multibrandowych. Odzież Viceversa sprzedawana jest również w Czechach i na Słowacji.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...