Jedna sieć, dwie odsłony
To nowość w odzieżowej franczyzie. Sieć Okay Multibrand Shops daje swoim franczyzobiorcom do wyboru dwie zupełnie różne wizualizacje sklepów. W obu dostępne są charakterystyczne dla sieci manekiny, ale na tym podobieństwa się kończą.
- Jedna z wizualizacji została przygotowana w kolorystyce płomiennej czerwieni i czerni. Druga oscyluje wokół delikatnej bieli, różu i odcieni srebra w połączeniu z fototapetami – opowiada o nowych pomysłach dyrektor zarządzający sieci, Mariusz Brzyski. - Franczyzobiorca sam decyduje o tym, który model chce wykorzystać w swoim sklepie. Następnie Okay Multibrand Shops na własny koszt przygotowuje materiały wizualizacyjno - reklamowe o wartości min. 15 tys. zł, które nieodpłatnie wynajmujemy partnerom na czas trwania współpracy.
Sklepy urządzone w nowym stylu funkcjonują już w Olkuszu i Włocławku. W ostatnim czasie sieć powiększyła się również o punkty w Rzeszowie, Stalowej Woli, Zgorzelcu, Bełchatowie i Brodnicy. Niebawem kolejne placówki zawitają do Lubartowa, Zamościa i Skarżyska Kamiennej. Sieć Okay nie ogranicza się jednak tylko do ekspansji wewnątrz kraju.
- Prowadzimy intensywną kampanię reklamową w Czechach i na Ukrainie, gdzie nawiązaliśmy już współpracę z odbiorcami hurtowymi i sklepami odzieżowymi. Oferowanym przez nas towarem znanych marek interesują się też inne sklepy multibrandowe, wobec których coraz częściej występujemy w roli dostawcy - mówi Mariusz Brzyski.
Okay Multibrand Shop w miesiącach letnich prowadzi sprzedaż również w sklepach i namiotach w kurortach nadmorskich.
- Już w tej chwili nasze placówki w Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Dębkach i Karwi są gotowe na przyjęcie klientów odpoczywających nad morzem – zapewnia Brzyski.
Koszt otwarcia własnego sklepu o powierzchni 30 m2 to inwestycja na poziomie 33 tys. zł. Franczyzodawca przyznaje jednak, że najlepiej sprawdza się działalność w lokalach nieco większych - od 60 do 150 m2.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
/25.06.2025
Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pięć otwarć w trzy miesiące
/09.12.2025
Karolina Chmiel w trzy miesiące otworzyła pięć placówek VeloBanku. Co ją skusiło w tej franczyzie?
Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?
Sieć Chorten przekroczyła już 3000 sklepów partnerskich, a tempo dołączania nowych punktów wciąż rośnie. Co o tym decyduje?
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...