Jedna sieć, dwie odsłony
 
                                                                        To nowość w odzieżowej franczyzie. Sieć Okay Multibrand Shops daje swoim franczyzobiorcom do wyboru dwie zupełnie różne wizualizacje sklepów. W obu dostępne są charakterystyczne dla sieci manekiny, ale na tym podobieństwa się kończą.
- Jedna z wizualizacji została przygotowana w kolorystyce płomiennej czerwieni i czerni. Druga oscyluje wokół delikatnej bieli, różu i odcieni srebra w połączeniu z fototapetami – opowiada o nowych pomysłach dyrektor zarządzający sieci, Mariusz Brzyski. - Franczyzobiorca sam decyduje o tym, który model chce wykorzystać w swoim sklepie. Następnie Okay Multibrand Shops na własny koszt przygotowuje materiały wizualizacyjno - reklamowe o wartości min. 15 tys. zł, które nieodpłatnie wynajmujemy partnerom na czas trwania współpracy.
Sklepy urządzone w nowym stylu funkcjonują już w Olkuszu i Włocławku. W ostatnim czasie sieć powiększyła się również o punkty w Rzeszowie, Stalowej Woli, Zgorzelcu, Bełchatowie i Brodnicy. Niebawem kolejne placówki zawitają do Lubartowa, Zamościa i Skarżyska Kamiennej. Sieć Okay nie ogranicza się jednak tylko do ekspansji wewnątrz kraju.
- Prowadzimy intensywną kampanię reklamową w Czechach i na Ukrainie, gdzie nawiązaliśmy już współpracę z odbiorcami hurtowymi i sklepami odzieżowymi. Oferowanym przez nas towarem znanych marek interesują się też inne sklepy multibrandowe, wobec których coraz częściej występujemy w roli dostawcy - mówi Mariusz Brzyski.
Okay Multibrand Shop w miesiącach letnich prowadzi sprzedaż również w sklepach i namiotach w kurortach nadmorskich.
- Już w tej chwili nasze placówki w Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Dębkach i Karwi są gotowe na przyjęcie klientów odpoczywających nad morzem – zapewnia Brzyski.
Koszt otwarcia własnego sklepu o powierzchni 30 m2 to inwestycja na poziomie 33 tys. zł. Franczyzodawca przyznaje jednak, że najlepiej sprawdza się działalność w lokalach nieco większych - od 60 do 150 m2.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Gatta otwarta na współpracę
                                                /23.06.2025
                                             
                                                Gatta otwarta na współpracę
                                                /23.06.2025
                                            
                                            – Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...
 
                 
                     
                                  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 