Z ogrodu prosto do lodówki

Kto jest głównym klientem sklepów Slow Food & Garden?
Są to przede wszystkim świadomi klienci, znający wartość ekologicznej i zdrowej żywności, ale również miłośnicy i pasjonaci tematów związanych z ogrodnictwem. Poprzez materiały edukacyjne znajdujące się w naszych punktach, staramy się edukować i poszerzać grono odbiorców, które trafia do centrów ogrodniczych. Wiemy dobrze, że nasz dalszy rozwój zależy przede wszystkim od przyszłych klientów.
Czy w branży występuje problem sezonowości?
W ogrodnictwie sezonowość jest czymś oczywistym. Staramy się pokonywać ten problem wydłużając okres handlowy w sezonowych punktach sprzedaży. To właśnie zjawisko sezonowości skłoniło nas do szerszego spojrzenia na sektor ogrodniczy i przekonało do wprowadzenia do centrów ogrodniczych nowych produktów, jednym z nich była żywność ekologiczna. W ten sposób powstał koncept Slow Food & Garden, który opiera się na samodzielnie funkcjonujących sklepach i działach sprzedaży oferujących szereg artykułów spożywczych. A wszystko to zgodnie z mottem konceptu Slow Food & Garden - zdrowa żywność z ogrodu.
Które produkty Slow Food & Garden cieszą się największą popularnością?
Do koszyka naszych klientów najczęściej trafiają przetwory i zdrowe słodycze. Są to produkty niespotykane w innych sklepach, dlatego wzbudzają tak duże zainteresowanie.
Rozmawiał (boa)
ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się siecią specjalistycznych sklepów zoologicznych.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
– Karawaning jest bardzo drogim sportem. Jest to jedna, mogę powiedzieć, z najdroższych opcji super wakacji – mówi Adam Soczewka, właściciel wypożyczalni CamperyASONE.pl i organizator wypraw kamperowych.
Early Stage rozwija ogólnopolską sieć szkół języka angielskiego w modelu franczyzowym. Własny biznes edukacyjny można tu rozpocząć już od 8 tys. zł – bez opłaty licencyjnej i bez konieczności posiadania lokalu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów