BNP pomaga franczyzobiorcom
System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego, System Doradztwa Wiedzy Praktycznej, darmowe wyposażenie sklepów w meble oraz refundacja kosztów marketingowych, to najważniejsze punkty programu, który wspiera w biznesie franczyzobiorców Brand New Products.
Z myślą o swoich partnerach Brand New Products wprowadza System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego, który jest nowym elementem polityki zaopatrzenia firmy. Zgodnie z nim firma wprowadza do swoich outletów produkty, które pojawiły się w tradycyjnych sklepach w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
- Interesuje nas nowa i modna odzież. Tylko takie ubrania trafiają do sklepów franczyzowych - mówi Paweł Bryniarski, prezes sieci Brand New Products. - Regularność dostaw zapewniają umowy z europejskimi dystrybutorami końcówek kolekcji, którzy współpracują bezpośrednio z producentami ubrań. Kontrakty uprawniają BNP do sprzedaży m.in. produktów marki Diesel, Puma, Mexx, Adidas, Playboy, Reebok, Wrangler i Mustang.
BNP przygotowało również System Doradztwa Wiedzy Praktycznej, który polega na szkoleniu z zakresu zarządzania placówką franczyzową. Prowadzą je doradcy wewnętrzni, rekrutowani spośród franczyzobiorców BNP z minimum dwuletnim stażem oraz wieloletni pracownicy firmy. Są to ludzie zorientowani w specyfice biznesu oraz branży, znający mechanizmy rynku i potrafiący szybko reagować na nowe trendy. Ze wsparcia doradców można korzystać w trybie doraźnym lub ciągłym, w centrali lub w placówce handlowej.
Z programu wsparcia BNP korzystają również przedsiębiorcy, którzy dopiero zaczynają współpracę z siecią. Partnerzy, którzy do końca września zdecydują się otworzyć sklep Brand New Products otrzymują za kwotę 100 zł. kompleksowy zestaw meblowy, warty 10-30 tys. zł. Dzięki temu koszt całej inwestycji w sklep Brand New Products zaczyna się od 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł. przed promocją.
Brand New Products oferuje franczyzobiorcom wsparcie w działaniach marketingowych. Sieć pokrywa 50 proc. wydatków poniesionych przez partnerów na promocję i reklamę sklepów. Nowi franczyzobiorcy ponoszą także jednorazową opłatę licencyjną, w ramach której jest szkolenie z zakresu merchandesingu.
(mk)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
/25.06.2025
Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...