Lokale Chińskiej Patelni powinny mieć co najmniej 30 m2.
Wtorek
13.12.2011
Chińska Patelnia to kolejna firma, która chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na chińszczyznę w kartonowym pojemniku.
 

Pod logo Chińskiej Patelni funkcjonuje dziś 14 punktów, wszystkie są własnością firmy. Sieć restauracji z chińskim makaronem z warzywami sprzedawanym w kartonowych pudełkach powstała w 2005 roku. Produkt miał być zdrową alternatywą dla jedzenia serwowanego w barach typu fast-food.
- Potrawy serwowane w naszych restauracjach są bardzo popularne w Azji, czy w USA, dlatego postanowiliśmy wprowadzić je również w Polsce. Kiedy startowaliśmy z naszym biznesem najwięcej trudności sprawiło nam znalezienie producenta i dostawcy kartonowych opakowań. Dziś nasza sieć cieszy się dużą popularnością i zaufaniem klientów – wspomina Katarzyna Łaz, właścicielka sieci Chińska Patelnia.

Niedawno Chińska Patelnia wprowadziła w swoich lokalach możliwość dowozu zamówienia do klienta. Zmieniło się również menu, do którego dodane zostały zestawy dla dzieci. Jednak największym wydarzeniem, jakie w tym roku miało miejsce w Chińskiej Patelni była decyzja o rozwoju sieci poprzez franczyzę.

- Przez lata zgłaszało się do nas wiele osób zainteresowanych kupnem licencji na nasz biznes. My jednak nie chcieliśmy niczego robić przedwcześnie. Teraz mamy już wiedzę i doświadczenie, którym możemy podzielić się z franczyzobiorcami – wyjaśnia Katarzyna Łaz.

Lokale Chińskiej Patelni powinny mieć co najmniej 30 m2. Firma chce otwierać swoje bary w miejscowościach liczących więcej niż 25 tys. mieszkańców. Na przygotowanie lokalu trzeba przeznaczyć 35-70 tys. zł, opłata wstępna wynosi 6 tys. zł. Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu lokalu, otrzymają materiały reklamowe, przejdą także szkolenie produktowe oraz z zakresu obsługi klienta.

(mak)


Magdalena Krocz

ZOBACZ W KATALOGU

7 Street - Bar & Grill
Anjuna Ice Pops
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Biesiadowo
Bike Café
Bistro Krówka i Połówka
Bobby Burger
Bó Burger
Bosko- Lody Produkcji Własnej
Carte d’Or Cafe
Chicken Kebab
Chilli Mili
Chinkalnia Restauracja Gruzińska
Coffeeloffee
Coffeeshop Company
Crazy Bubble
Cukiernia Fit Cake
Da Grasso
DIETdrive
Dolce Lato, Gelato...The Italian way
Domino’s Pizza
Drewno i Ogień
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Oriental
Express Pizza – Ta prostokątna!
Falla
Fit Kurier
Fitnezja Catering Dietetyczny
Fresh Pizza
Fruitisimo
Gruby Benek
Jabeerwocky® Craft Beer
Jenn’s Burger & More
Koku Sushi
Kołacz na okrągło
Kotlet w Bułce
Kreweta Tempura Bar
Krowarzywa
Kuchnia Marche
Kurcze Pieczone
La Donuteria
Lafaye
Little Caesars Pizza
Lodolandia
Lodostrefa
Lody Bonano
Lody Marsjano
Lviv Handmade Chocolate
Makarun
Mango Vegan Street Food
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food
Mihiderka
Mini Melts
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mr Hamburger
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Olimp
Panda Ramen
Pierogarnia Stary Młyn
Pierogarnie
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Piramid Pizza
Pizza Cezar
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Przystanek Pierogarnia
Restauracje Sphinx
Sea Food Bar&Market
Seta Disco, Seta Bistro
Setka Restauracja Polska
Sevi Kebab
So! Coffee
Speedy Romano
Stara Pączkarnia
Stava - niezawodne dowozy
STEIKU HAOSS
Stodola Kebap & Grill
Subway
Sushi Royal
Tel Aviv
The William Wallace whisky bar & restaurant
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Western Chicken
Western Tortilla
Wiśniewski
Wytwórnia Pączków Piekarczyk
Zapiekankarnia - Zapiekanki Premium
Zdrowa Krowa Slow Food Fast

POPULARNE NA FORUM

Bobby Burger

W burgerach Meet & Fit Slow Food jest też nie wesoło zamknęło się aż 14 lokali tej sieci jednak twoje opinie o Bobby burger ps. Prywaciarz nie są usuwane a o Meet &...

11 wypowiedzi
ostatnia 25.02.2020
Meet & Fit Slow Food

Wkrótce komentarz na temat zamknięcia lokali tej sieci zapewne zniknie - cenzura

2 wypowiedzi
ostatnia 25.02.2020
Meet & Fit Slow Food

Tej sieci franczyzowej zamknęło się aż 14 lokali czyli ten biznes jest wysoce ryzykowny i na pewno jak by był zwrot z inwestycji po 8 miesiącach jak się reklamują to...

2 wypowiedzi
ostatnia 25.02.2020
CHILI MILI biznes godny uwagi !!!!

nie polecam

6 wypowiedzi
ostatnia 16.02.2020
CHILI MILI biznes godny uwagi !!!!

nie polecam , dużo większy koszt niż 180tys ! do tego bardzo wysoki food cost(do tego oplaty stale takie jak prąd), ciężko wyjść na 0 ,

6 wypowiedzi
ostatnia 16.02.2020
Franczyza Ice and Roll/Cake and Roll

Pani Aleksandro, proszę zobaczyć wiadomości na fb, w folderze inne. Napisałem do Pani. Dziękuję bardzo za odzew. Pozdrawiam 😉

8 wypowiedzi
ostatnia 11.02.2020
Franczyza Ice and Roll/Cake and Roll

Witam też chcę dołączyć do tego biznesu ale dosłownie nic nie mogę znaleźć na ten temat nie wiem już czy jest to interes życia i po prostu ludzie nie chcą sobie...

8 wypowiedzi
ostatnia 09.02.2020
Franczyza Ice and Roll/Cake and Roll

Mijają już prawie 3 miesiące od mojego pierwszego posta na ten temat, i naprawdę nikt nic nie wie? 🧐 Czy dobrze, czy źle, czy jak? 😕

8 wypowiedzi
ostatnia 06.02.2020