Marki BodyConcept i DepilConcept zostały sprawdzone w Portugalii, gdzie łącznie działa ok. 80 salonów.
Piątek
16.12.2011
Salony urody wolą sprzedawać zabiegi w abonamencie, bo to na dłużej wiąże klienta z firmą. Robią tak m.in. Body i DepilConcept.
 

Każdy sposób na zatrzymanie klienta jest dobry. Liczy się skuteczność. Firmy stosują najczęściej karty lojalnościowe. Idealnym pomysłem na przyciągnięcie klientów w branży uroda i fitness jest sprzedaż usług w abonamencie. W ten sposób można kupić zabiegi, które realizowane poza pakietem są droższe.
- Wielu klientów skorzystało z przygotowanych przez nas pakietów zabiegów, które zostały kupione jako gwiazdkowy prezent. Dzięki nim klienci będą mogli zrealizować wiele noworocznych postanowień dotyczących poprawienia urody - zapowiada Marta Szymczak, właścicielka licencji masterfranczyzy DepilConcept i BodyConcept na Polskę.

Pod logo DepilConcept, firmy specjalizującej się w trwałej depilacji, działają cztery punkty. Kolejne otwarcie będzie miało miejsce wiosną 2012 roku w Koszalinie. BodyConcept realizuje natomiast zabiegi kosmetyczne oraz oferuje usługi fryzjerskie. Pierwszym, i na razie jedynym franczyzobiorcą, jest Izabela Janowska, która zdecydowała się w jednym miejscu uruchomić oba koncepty biznesowe. Punkt zlokalizowany jest w jednym z warszawskich biurowców.

- Salon otwarty jest od dwóch miesięcy, ale przygotowania do jego uruchomienia trwały znacznie dłużej. Większość klientów stanowią osoby pracujące w pobliżu punktu. Coraz częściej trafiają tu również panie z innych dzielnic Warszawy - dodaje Marta Szymczak.

Inwestycja w salon BodyConcept zamyka się w kwocie 166-279 tys. zł, zaś DepilConcept - 130 tys. zł.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes z masażystkami z Bali

Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Opinie o współpracy z Yasumi

Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...

5 wypowiedzi
ostatnia 26.09.2024
Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

5 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020