Biznes od deski do deski

Akusta zajmuje się sprzedażą podłóg lakierowanych i olejowanych.
Wtorek
31.01.2012
Akusta chce w tym roku otworzyć 10 franczyzowych sklepów z podłogami.
 

W ubiegłym roku firma Akusta zakończyła tworzenie pakietu franczyzowego. Pod koniec 2011 pojawiły się też pierwsze sklepy z podłogami prowadzone przez franczyzobiorców. Dziś Akusta ma dwa sklepy własne i sześć franczyzowych.

- Trwają prace remontowe w dwóch lokalach, które pierwszych klientów przyjmą w przyszłym miesiącu. Chcemy nawiązać współpracę z firmami z branży zaopatrzenia budowlanego, które w prosty sposób mogą poszerzyć swoją ofertę o drewniane podłogi. Do końca 2012 chcemy otworzyć co najmniej 10 sklepów franczyzowych - mówi Łukasz Pietraszkiewicz odpowiedzialny za rozwój sieci Akusta.

Sklep, w którym będą sprzedawane podłogi firmy Akusta, powinien mieć 50-150 m2. Lokal musi znajdować się na parterze, a w jego pobliżu powinien być parking. Na inwestycję trzeba przeznaczyć ok. 20-30 tys. zł. Akusta nie pobiera od swoich franczyzobiorców opłaty wstępnej, muszą oni jednak co miesiąc wpłacać 1 tys. zł na fundusz marketingowy.

Franczyzobiorcy Akusty otrzymują wyłączność terytorialną. Firma pomaga im również w przygotowaniu sklepu i zapewnia szkolenie pracowników sklepu oraz ekip montażowych.

(mak)


Magdalena Krocz