Dwie dekady jeansów

Marka Lee Cooper znana jest na całym świecie od ponad 100 lat. Nad Wisłę jeansowe spodnie, kurtki i koszule trafiły równo 20 lat temu. Ta europejska marka jeansowa powstała w Londynie w 1908 roku. Ubrania Lee Cooper klienci mogą już kupować w 80 krajach, gdzie łącznie działa ponad 4 tys. punktów sprzedaży.
Pierwszy sklep w Polsce powstał w 1992 roku w Częstochowie i istnieje do dziś. Rozwojem sieci sprzedaży w Polsce od początku zajmuje się firma Kamex II, która prowadzi 21 sklepów oraz zarządza siecią 53 punktów franczyzowych. W kolejnych dziewięciu sklepach trwają prace przygotowawcze, a do końca roku sieć sklepów Lee Cooper ma powiększyć się o kolejne 15.
- Miniony rok był dla firmy bardzo owocny. Mimo trudnej sytuacji rynkowej, nasza sieć powiększyła się o 14 sklepów. Wszystkie punkty zostały przygotowane zgodnie z nową wizualizacją, którą będziemy wprowadzać również do już istniejących sklepów – mówi Agata Kuśmierska z działu marketingu firmy Kamex II.
Franczyzobiorca może otworzyć sklep, w którym sprzedawane będą wyłącznie produkty marki Lee Cooper, lub wstawić dżinsowe ubrania do już istniejącego sklepu multibrandowego. W obu przypadkach firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Inwestycja w sklep Lee Cooper zależy od stanu lokalu i jego powierzchni, która najczęściej wynosi ok 70 m2.
Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w wyborze lokalu oraz negocjowaniu warunków najmu, a także w pracach związanych z projektowaniem sklepu i jego wyposażeniem. Kamex II zapewnia swoim partnerom wsparcie marketingowe, prowadzi ogólnopolskie działania promocyjne i dba o odpowiednią prezentację towaru. Otrzymują oni również wsparcie podczas procesu rekrutacji i szkolenia personelu oraz w zakresie zamówień towaru.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...