Zabiegi zyskały popularność wśród klientów jako alternatywa dla tradycyjnych metod depilacji, pobudzając jednocześnie rozwój sieci franczyzowych z branży usług dla zdrowia i urody.
Czwartek
22.03.2012
Żeby zarobić, salony kosmetyczne muszą stale poszerzać ofertę. W ten trend wpisuje się BeautifulSkin.
 

- Fotoepilacja generuje 40 proc. przychodów mojego salonu. Ale prawdę mówiąc nie wiem, czy biznes przetrwałby, gdybym nie proponowała klientom również innych zabiegów z zakresu estetyki – przyznaje Joanna Cabaj-Bonicka, która od listopada 2011 roku prowadzi własny salon Beautiful Skin w Warszawie.

Usługi fotoepilacji, czyli usuwania zbędnego owłosienia metodą intensywnych impulsów światła (IPL), na polski rynek wdarły się przebojem przed kilkoma laty. Zabiegi zyskały popularność wśród klientów jako alternatywa dla tradycyjnych metod depilacji, pobudzając jednocześnie rozwój sieci franczyzowych z branży usług dla zdrowia i urody. Dziś echa boomu na fotoepilację zaczynają cichnąć.

- Zgadzam się, że rynek fotoepilacji jest coraz węższy, choć wciąż jeszcze nie nasycony, ale przewidywaliśmy taką sytuację i sieć gabinetów BeautifulSkin nie skupia się wyłącznie na tych zabiegach, oferując coraz szerszy wachlarz innych usług – mówi Sławomir Zaczkiewicz, kierownik ds. kluczowych klientów Centrum Dystrybucji Image, właściciela marek Beautiful Skin oraz Instytutu Kosmetologii.

Do swojego cennika kolejne pozycje dopisują też inne sieci franczyzowe z branży. Niektóre, jak Be Silky, wychodzą już poza tradycyjny zakres usług kosmetycznych i przymierzają się do wzbogacenia oferty o medycynę estetyczną.

- Zaczynaliśmy od fotoepilacji, dziś stanowi ona ok. 1/3 usług wybieranych przez naszych klientów. Coraz większą popularnością cieszą się również zabiegi odchudzające oraz odmładzające – mówi Marcin Kalitczuk, właściciel i twórca sieci Be Silky.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes z masażystkami z Bali

Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Opinie o współpracy z Yasumi

Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...

5 wypowiedzi
ostatnia 26.09.2024
Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

5 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020