Elle Macpherson w Polsce
Dotychczas partnerzy A&P Brands posiadali w swoich sklepach bieliznę Donny Karan, DKNY i Hanky Panky. Niedawno paleta dostępnych marek poszerzyła się o produkty firmowane nazwiskiem australijskiej supermodelki Elle Macpherson.
- Bielizna tworzona przez Elle inspirowana jest jej licznymi podróżami po świecie. Modelka czerpie z wzorów etnicznych, subkulturowych oraz piękna przyrody - mówi Agata Krysiak, właścicielka firmy A&P Brands.
Marki, których dystrybucją zajmuje się firma A&P Brands dostępne są w kilku butikach działających w systemie partnerskim oraz salonach multibrandowych, m.in. w sieci Royal Collection, Lanoro i Li Parie.
- W tym roku zamierzamy poszerzyć sieć dystrybucji naszych marek o kolejne salony multibrandowe, ekskluzywne butiki odzieżowe i bieliźniane. Chcemy w ten sposób zwiększyć rozpoznawalność marek w Polsce, zwłaszcza wprowadzanej na rynek bielizny Elle Macpherson, i przygotować grunt pod rozwój sieci sklepów partnerskich, w których będzie dostępna bogatsza oferta. Docelowo planujemy otworzyć salony partnerskie w każdym większym mieście, czyli ok. 30-40 salonów w całym kraju – zapowiada Agata Krysiak.
Partnerzy A&P Brands mogą liczyć na pomoc w zaprojektowaniu i przygotowaniu sklepu. Są również wyłącznymi przedstawicielami marek DKNY, Donny Karan, Hanky Panky i Elle Macpherson w danym mieście. W przypadku największych polskich miast wyłączność obejmuje określony obszar miasta. Partnerzy A&P Brands przechodzą szkolenia sprzedażowe, produktowe oraz z visual merchandaisingu. Firma pomaga także w doborze towaru i przygotowaniu zamówienia. Salony mają ok. 50-60 m2 powierzchni i najczęściej mieszczą się w prestiżowych centrach handlowych lub przy popularnych ulicach handlowych danego miasta.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...