Kosmetyczka i fryzjer w zespole

Agata Murowicka, twórczyni marki AM Uroda, zdecydowała się na własny biznes, bo praca naukowa nie pozwalała jej pogodzić pasji zawodowej z codziennymi obowiązkami domowymi.
- Moja praca doktorska dotyczyła zagadnienia z dziedziny histologii oraz cytologii. Nabyta
w tej dziedzinie wiedza pozwoliła mi na swobodne poruszanie się w różnych zagadnieniach
kosmetologii pielęgnacyjnej i medycznej oraz na świadome przygotowanie specjalistycznej oferty
zabiegowej w moim salonie – wspomina Agata Murowicka.
Dziś nie ma wątpliwości, że otwarcie własnego salonu kosmetycznego było strzałem w dziesiątkę. Punkt powstał we Wrocławiu i mimo lokalizacji daleko od centrum i głównych arterii komunikacyjnych miasta w ciągu kilku miesięcy zdobył sporą grupę stałych klientów. Wielu z nich pytało właścicielkę, czy AM Uroda to salon sieciowy. Między innymi dlatego właścicielka zdecydowała się wejść we franczyzę.
- Obroty salonu satysfakcjonują mnie i są porównywalne do tych, które osiągają punkty działające na rynku od wielu lat. Uważam, że dobrze przygotowane logo oraz nazwa, konsekwentnie wykorzystywane w kontekście promocji firmy stanowią klucz do stworzenia rozpoznawalnej marki – twierdzi Murowicka.
Według Murowickiej kluczem do sukcesu salonu kosmetycznego jest wysoka jakość usługi i odpowiednio dobrany personel. Dzięki nim można sukcesywnie rozszerzać ofertę.
- W chwili obecnej w moim salonie głównym źródłem dochodu są zabiegi pielęgnacyjne na ciało i twarz. Jednak większość naszych klientów narzeka na ciągły brak czasu. Wygodniej jest w jednym miejscu zrobić manicure, hennę oraz uczesać włosy, niż jechać w dwa różne miejsca i tracić czas na dojazdy i korki miejskie. Dlatego też wprowadziliśmy do naszej oferty kompleksową stylizację ślubną oraz pakiety tzw. wyjściowe. Mamy informację zwrotną od klientów, że jest to szalenie wygodne – przyznaje Murowicka.
Aby przystąpić do sieci pod szyldem AM Uroda, trzeba zainwestować od 50 do 100 tys. zł. Kwota umożliwia utworzenie dwóch stanowisk fryzjerskich, dwóch stanowisk kosmetycznych na twarz i ciało oraz jednego stanowiska pedicure i manicure.
- Obrót w wysokości 36-40 tys. zł jest jak najbardziej realny do wypracowania przy wyżej wymienionej konfiguracji stanowisk. Część, jaka zostaje dla właściciela jest zależna od warunków wynagrodzeń pracowników, kosztów eksploatacji i polityki salonu - mówi Agata Murowicka.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Perfect Look Clinic to sieć salonów beauty, która już od 8 lat doskonali model biznesowy i dynamicznie rozwija się za pośrednictwem franczyzy oraz sieci własnej.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.