Partnerzy osiągający najlepsze wyniki nie byli wcześniej blisko związani z rynkiem zoologicznym. Ważniejsze jest doświadczenie sprzedażowe i silna motywacja do aktywnego działania.
Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska
Środa
11.07.2012
Lato jest okresem wytężonej pracy, najwyższa sprzedaż karm dla zwierząt przypada jednak zimą - mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.
 

Czy dostawcy Husse mają inną sieciową konkurencję, która dowozi karmę dla zwierząt do domów? Jesteśmy jedynym w Polsce dystrybutorem karm dla zwierząt, który rozwija swoją sieć dystrybucji na zasadach franczyzy. Na półkach tradycyjnych sklepów (sklepy osiedlowe i supermarkety) klienci mogą znaleźć przede wszystkim karmy z segmentu ekonomicznego lub marki własne. Karmy z segmentu premium dostępne są wyłącznie w specjalistycznych sklepach zoologicznych, u weterynarzy lub w sklepach internetowych. W odróżnieniu od kurierów, którzy dostarczają zamówienia ze sklepów internetowych, nasi dystrybutorzy są bardziej elastyczni. Klient może umówić się na dostawę o wygodnej dla niego porze. Bardzo często realizujemy dostawy w godzinach wieczornych lub w weekendy. Każdy może także liczyć na bezpłatne, specjalistyczne porady z zakresu dietetyki i żywienia psów i kotów.

Gdzie franczyzobiorcy Husse mogą pozyskać tego typu wiedzę? Przed rozpoczęciem działalności, każdy nowy franczyzobiorca jest szkolony w zakresie dietetyki oraz chorób i alergii spowodowanych błędami żywieniowymi psów oraz kotów. Ponadto otrzymuje gruntowne szkolenie produktowe. Na bieżąco, w trakcie trwania współpracy franczyzobiorcy przechodzą bardziej zaawansowane szkolenia dotyczące zagadnień z zakresu żywienia domowych pupili. Dystrybuujemy również materiały do samodzielnego rozwijania wiedzy w ramach Akademii Żywienia Husse. Z naszego dotychczasowego doświadczenia wynika, że partnerzy osiągający najlepsze wyniki nie byli wcześniej blisko związani z rynkiem zoologicznym. Ważniejsze jest doświadczenie sprzedażowe i silna motywacja do aktywnego działania.

Czy wakacje to dla franczyzobiorców Husse gorszy okres w sprzedaży? Na rynku karm dla psów i kotów występuje pewna roczna sezonowość sprzedaży wynikająca z mniejszego zapotrzebowania energetycznego psów i kotów w okresie letnim. W związku z tym branża zoologiczna szczyty sprzedaży osiąga zwykle w okresie jesienno-zimowym. Jednak ze względu na sposób dystrybucji i bezpośrednie docieranie do klienta, najlepszym okresem na rozwój sprzedaży jest wiosna i lato. Jest to czas wielu imprez plenerowych i tematycznych związanych z psami i kotami. Obecność na różnego rodzaju wystawach pozwala pozyskać nowych klientów. Podsumowując, wiosna i lato są dla nas okresem wytężonej pracy i pozyskiwania klientów, a najwyższa sprzedaż przypada zwykle na przełomie jesieni i zimy.

rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022