Bielizna w realu i w sieci

W tym roku Atlantic postawił na rozwój swojej sieci sprzedaży. Od początku roku sieć powiększyła się o sześć salonów franczyzy depozytowej. Do końca sierpnia na mapie Atlantica pojawią się jeszcze dwa sklepy franczyzowe, a na koniec roku sieć powinna powiększyć się o kolejne dziesięć punktów. W sumie sieć sklepów własnych i franczyzowych w Polsce liczy około 150 salonów. Bieliznę Atlantic można kupić również u naszych sąsiadów, firma posiada bowiem sklepy w Rosji, Czechach, Mołdawii, na Litwie, Ukrainie oraz Białorusi.
- Sklep franczyzowy Atlantic może otworzyć każdy, ponieważ bariery wejścia na rynek nie są duże. Rekomendowana jest wiedza o prowadzeniu własnego biznesu, ale nie jest to warunek konieczny – mówi Anna Waszkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej w firmie Atlantic.
Na dostosowanie lokalu do wymogów sieci trzeba przeznaczyć ok. 2 tys. zł za m2.
- Od naszych partnerów wymagamy jednolitego standardu wyposażenia salonu. Przygotowujemy aranżację i wizualizację, zapewniamy również meble oraz pozostałe elementy wyposażenia sklepu. Franczyzobiorca tylko je finansuje – wyjaśnia Anna Waszkiewicz.
Atlantic stawia również na promocję firmy w internecie z wykorzystaniem social marketingu.
- Dzięki social media możemy informację o danym produkcie przekazać do zdecydowanie większej liczby osób, niż za pomocą tradycyjnych kanałów jakim jest np. prasa. W związku z tym, prowadzenie regularnej komunikacji z użytkownikiem w internecie jest bardzo ważne. Powstają kolejne portale, gdzie można lepiej poznać markę. Przez to, że są bardziej funkcjonalne, modniejsze i atrakcyjniejsze wypierają inne kanały przekazu. Najlepszym przykładem jest doskonały debiut serwisu Pinterest. Użytkownik Pinterest’a obserwuje średnio 9,3 stron firmowych, podczas gdy na Facebooku jest to średnio 6,9 strony – tłumaczy Kaja Bielawska, specjalista ds. nowych mediów.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...