Bielizna w realu i w sieci

Franczyzobiorca sam decyduje o wyborze asortymentu, jaki znajdzie się w jego sklepie.
Niedziela
26.08.2012
Atlantic zapowiada szybki rozwój sieci salonów franczyzy depozytowej. Pracuje również nad promocją marki w internecie.
 

W tym roku Atlantic postawił na rozwój swojej sieci sprzedaży. Od początku roku sieć powiększyła się o sześć salonów franczyzy depozytowej. Do końca sierpnia na mapie Atlantica pojawią się jeszcze dwa sklepy franczyzowe, a na koniec roku sieć powinna powiększyć się o kolejne dziesięć punktów. W sumie sieć sklepów własnych i franczyzowych w Polsce liczy około 150 salonów. Bieliznę Atlantic można kupić również u naszych sąsiadów, firma posiada bowiem sklepy w Rosji, Czechach, Mołdawii, na Litwie, Ukrainie oraz Białorusi.

- Sklep franczyzowy Atlantic może otworzyć każdy, ponieważ bariery wejścia na rynek nie są duże. Rekomendowana jest wiedza o prowadzeniu własnego biznesu, ale nie jest to warunek konieczny – mówi Anna Waszkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej w firmie Atlantic.

Na dostosowanie lokalu do wymogów sieci trzeba przeznaczyć ok. 2 tys. zł za m2.
- Od naszych partnerów wymagamy jednolitego standardu wyposażenia salonu. Przygotowujemy aranżację i wizualizację, zapewniamy również meble oraz pozostałe elementy wyposażenia sklepu. Franczyzobiorca tylko je finansuje – wyjaśnia Anna Waszkiewicz.

Atlantic stawia również na promocję firmy w internecie z wykorzystaniem social marketingu.
- Dzięki social media możemy informację o danym produkcie przekazać do zdecydowanie większej liczby osób, niż za pomocą tradycyjnych kanałów jakim jest np. prasa. W związku z tym, prowadzenie regularnej komunikacji z użytkownikiem w internecie jest bardzo ważne. Powstają kolejne portale, gdzie można lepiej poznać markę. Przez to, że są bardziej funkcjonalne, modniejsze i atrakcyjniejsze wypierają inne kanały przekazu. Najlepszym przykładem jest doskonały debiut serwisu Pinterest. Użytkownik Pinterest’a obserwuje średnio 9,3 stron firmowych, podczas gdy na Facebooku jest to średnio 6,9 strony – tłumaczy Kaja Bielawska, specjalista ds. nowych mediów.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022