Dodatkowym ułatwieniem dla klientów jest możliwość nadawania i odbierania przesyłek kurierskich za pobraniem. Docelowo usługa będzie dostępna w ponad 300 placówkach.
Niedziela
14.10.2012
Dzięki nowej usłudze przesyłki kurierskiej partnerzy prowadzący saloniki prasowe Kolporter oraz Top-Press zarobią więcej.
 

Od początku października klienci wybranych saloników Kolportera oraz Top-Press mogą osobiście nadać lub odebrać przesyłkę kurierską. W punktach nadawczych dostępne są blankiety listów przewozowych, po których wypełnieniu i dokonaniu opłaty paczka zostanie dostarczona pod wskazany adres. W salonach prasowych Kolportera można także odebrać przesyłkę po okazaniu kodu, jaki został do odbiorcy wysłany SMS-em. Nowa usługa jest realizowana we współpracy z firmą kurierską K-EX.

- Wszystkie saloniki prasowe Kolportera, jak i salony prasowe Top Press, w których wdrożyliśmy usługę nadawania i odbioru przesyłek kurierskich są prowadzone przez naszych partnerów - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera, kierujący departamentem sieci własnej spółki. - Na tych samych zasadach działają także sklepy spożywcze sieci Dobry Wybór, w których niebawem również zostanie wdrożona usługa kurierska.

Test pilotażowy nowej usługi przeprowadzony został wcześniej w wybranych punktach. Do pełnego wdrożenia wytypowano 240 placówek, które spełniają określone warunki. Chodzi przede wszystkim o odpowiednią powierzchnię, umożliwiającą realizację nadań i odbiorów paczek, a także lokalizację, zapewniającą klientom swobodę korzystania z nowej usługi.

- Obecnie nasi partnerzy, prowadzący salony prasowe, poza standardową ofertą sprzedażową mogą zaproponować swoim klientom możliwość opłacenia rachunków, skorzystania z zakładów Lotto, czy też, w wybranych punktach, zakupu biletów na imprezy sportowe i masowe. Z racji tego, że nasi partnerzy otrzymują prowizję od obrotów, dzięki nowej usłudze, mogą liczyć na większe przychody - dodaje Mateusz Wiśniewski.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022