Zaprezentuj i sprzedaj pomysł
Tegoroczne Targi Franczyzy były dla Instytutu Promed Anna Szczerbik zajmującego się rozwojem sieci salonów urody Shintai okazją do przedstawienia konceptu szerszej publiczności.
- Tegoroczne Targi były pierwszymi, na których nasza firma prezentowała swój pomysł na biznes i wszystko wskazuje na to, że przyniosą oczekiwane owoce. W trakcie trwania imprezy mieliśmy okazję przeprowadzić wiele interesujących rozmów z osobami zainteresowanymi współpracą z naszą firmą. Przeprowadzone rozmowy pokazują jednak, że inwestorzy są bardzo ostrożni w podejmowaniu decyzji biznesowych – twierdzi Anna Szczerbik, właścicielka Instytutu Promed Anna Szczerbik.
Pod logo Shintai działa ośrodek Day Spa w Sosnowcu, który jest własnością firmy oraz franczyzowy salon w Nowym Sączu. Podpisana jest również umowa franczyzowa z partnerem z Małopolski.
- Niebawem otworzymy Instytut Shintai Spa w Krakowie. Zamierzamy też nieco zmodyfikować naszą ofertę franczyzową. Z uwagi na sytuację rynkową chcemy skupić się na otwieraniu salonów urody oferujących szerszą paletę usług, bo w ten sposób można po prostu lepiej zarobić – dodaje Anna Szczerbik.
Wysokość inwestycji we własny salon urody Shintai zaczyna się od 50 tys. zł i zależy od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego. Firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, zaś opłata miesięczna wynosi 1 tys. zł. Inwestycja zwraca się po około dwóch latach.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz dostosowaniu go do wymogów firmy i uzupełnieniu wyposażenia. Partnerzy przechodzą również szereg szkoleń produktowych oraz ułatwiających kierowanie firmą.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Handel pod presją kosztów
/10.12.2025
Sieć Chorten przekroczyła już 3000 sklepów partnerskich, a tempo dołączania nowych punktów wciąż rośnie. Co o tym decyduje?
Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Karolina Chmiel w trzy miesiące otworzyła pięć placówek VeloBanku. Co ją skusiło w tej franczyzie?
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.