Franczyza bliska ciału

Firma A&P Brands zajmuje się dystrybucją luksusowych marek bieliźniarskich takich jak DKNY, Hanky Panky i Elle Macpherson. Bieliznę znanych projektantów możemy znaleźć w czterech butikach franczyzowych oraz ponad 30 salonach multibrandowych. Ostatnie otwarcie miało miejsce w październiku w Warszawie przy ul. Mysiej.
Rozwój sieci sprzedaży to jeden z priorytetów firmy, drugim jest powiększenie listy sprzedawanych marek oraz promocja, która pozwoli dotrzeć z ofertą do szerszej grupy klientów.
- Staramy się systematycznie poszerzać ofertę dostępnych marek. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę z kolejnymi domami mody, co zaowocowało pojawieniem się w naszych salonach kolekcji znanych już na świecie projektantów: Melissa Odabash, Babajaan i M Michael Kors – wylicza Agata Krysiak, właścicielka A&P Brands.
Salony z markami A&P Brands najczęściej znajdują się w centrach handlowych lub przy głównych ulicach miast. Sklepy mają od 30 do 100 m2, ale optymalna jest powierzchnia ok. 50 m2. Na zatowarowanie salonu o powierzchni ok. 50 m2 trzeba przeznaczyć ok. 70 tys. zł. Koszty umeblowania takiego sklepu trzeba wydać dodatkowe 1,5 – 2 tys. zł/m2. Rozpoczęcie współpracy z A&P Brands nie wiąże się z żadnymi opłatami. Franczyzobiorca może liczyć na zwrot w towarze 10 proc. nakładów poniesionych na aranżację butiku. Otrzymuje on również wsparcie marketingowe i reklamowe.
- Mamy za sobą udział w Targach w Poznaniu i Kielcach. Pokazy mody w Warszawie, Krakowie, Kaliszu i Gdyni. Nasza bielizna była również w programie Top Model, nosiły ją kandydatki do tytułu najpiękniejszej podczas wyborów Miss Polski 2012. Nieustannie wpieramy partnerów akcjami marketingowymi. Obecnie szykujemy się do ogromnego pokazu, który odbędzie się 12 lutego 2013, gdzie będziemy prezentować kolekcję Jesień/Zima 2013 Elle Macpherson Intimates oraz Stella McCartney Lingerie - zapowiada Agata Krysiak.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...