C&C Studio w dużym mieście

Wynajęcie biurka nie jest już fanaberią, a pewnym standardem, z którego korzysta wielu freelancerów. Dzięki centrom coworkingowym mogą pracować w spokoju nie martwiąc się o dostęp do sali konferencyjnej, czy braku własnej sekretarki, która umówi im spotkanie.
- Prowadzenie biura coworkingowego wymaga pełnego zaangażowania jego właściciela – wyjaśnia Karolina Rudnicka, kierownik ds. rozwoju franczyzy ze Studia Kreatywnej Współpracy rozwijającej markę C&C Studio.- Pokutuje niestety pogląd, że usługi, które świadczymy są na tyle mało wymagające, że nie warto płacić za know-how i markę. Na rynku pojawiają się firmy o profilu podobnym do naszego i po kilku miesiącach z niego zamykają się. Na podstawie ich losów staramy się pokazać osobom podejmującym z nami rozmowy o współpracy partnerskiej, że wstawienie biurek do pomieszczeń to za mało, by zapewnić sobie rentowność, a w tym pozornie prostym biznesie sposób na sukces tkwi znacznie głębiej, w obszarach trudnych do zdefiniowania dla osób z zewnątrz.
Pierwsze biuro coworkingowe C&C Studio zostało otwarte w Krakowie w 2009 roku. Popularność tego miejsca sprawiła, że już po sześciu miesiącach wszystkie biurka były zajęte, a sala szkoleniowa miała bardzo duże obłożenie. To skłoniło właścicieli do uruchomienia drugiego Studio Kreatywnej Współpracy, bo taką nazwę początkowo nosiło C&C Studio. Dwa biura to już 40 kolejnych biurek i 3 sale szkoleniowe, a duża popularność tego modelu biznesowego skłoniła właścicieli do podzielenia się swoim pomysłem na biznes z innymi.
- Centra szkoleniowo–coworkingowe są usługą atrakcyjną wyłącznie dla aktywnych ośrodków biznesowych i studenckich, dlatego chcemy stworzyć sieć placówek w największych miastach naszego kraju – mówi Karolina Rudnicka. - Na razie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z centralnej i północnej Polski. Mamy nadzieję, że początek tego roku zaowocuje pierwszymi otwarciami punktów franczyzowych.
Biura coworkingowe C&C Studio będą powstawać w miastach liczących przynajmniej 150 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca musi być osobą kreatywną, z ponadprzeciętnymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz kreatywnym podejściem do pracy i organizacji życia biura. Przyszły partner powinien też dysponować własnym lokalem o powierzchni co najmniej 150 m2.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...