Tani salon kosmetyczny

MagicPot to kolejny koncept wprowadzony przez firmę Yasumi. Skierowany jest on zarówno do inwestorów, którzy dysponują ograniczonym budżetem na założenie własnego gabinetu, jak i do tych już prowadzących działalność i chcących poszerzyć zakres świadczonych usług. Z nowej oferty mogą skorzystać również salony fryzjerskie, manicure i stylizacji.
- Nowy koncept wystartował na początku 2013 roku, a już możemy mówić o sporym zainteresowaniu potencjalnych partnerów - mówi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju Yasumi. - W krótkim czasie udało nam się już uruchomić 9 punktów magicPot, a kolejne otwarcia planowane są jeszcze w tym kwartale.
Zakup pakietu startowego magicPot to koszt 30 tys. zł. Zawarte w tej kwocie są niezbędne urządzenia do prowadzenia zabiegów oraz materiały marketingowe. Adaptacja lokalu nie jest szczególnie istotna, gdyż dawca licencji nie wymaga od partnera rezygnacji z dotychczas wykonywanych usług. Projekt można wprowadzić w niedużych lokalach liczących po 25-30 m2 lub wydzielić w tym celu gabinet o powierzchni 8-9 m2.
- Najważniejszym ostatnio trendem w segmencie usług kosmetycznych są oczekiwania konsumenta wobec swojego salonu - dodaje Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju Yasumi. - Klienci wymagają przede wszystkim wysokiej kultury organizacyjnej oraz poczucia ważności. Sam gabinet powinien się zmieniać, oferować nowe zabiegi oraz program lojalnościowy i dynamicznie reagować na zmieniające się specyfiki i mody w kosmetyce. Ze swojej strony mogę zapewnić, że inwestor, który zdecyduje się na współprace z Yasumi, nie ważne z jakim projektem się z nami zwiąże, może liczyć, że jego gabinet taki będzie a my będziemy mu w tym dążeniu pomagać.
(boa)

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.