Jak przyciągnąć klientów?

Firma Provalliance Poland, która odpowiada za rozwój francuskiej marki w Polsce, rozszerza ofertę salonów JLD we współpracy z producentami kosmetyków i preparatów do pielęgnacji paznokci oraz twarzy. To jeden ze sposobów, w jaki firma radzi sobie ze spadkiem liczby klientów - efektem spowolnienia gospodarczego.
– Odwiedzalność salonów ma tendencję spadkową i należy skoncentrować się na wyhamowaniu tego trendu. Pracujemy nad rozszerzeniem oferty i jakością serwisu, aby przyciągać klientów – tłumaczy Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland. – Dzięki nowym usługom, komunikacji i zarządzaniu udało nam się w 2012 roku uzyskać stały i satysfakcjonujący wzrost na bazie porównywalnych salonów.
Sieć Jean Louis David posiada na całym świecie około tysiąca salonów fryzjerskich specjalizujących się w strzyżeniu maszynką i stosujących własne linie pielęgnacyjne. Na polskim rynku działa 25 salonów własnych i 8 franczyzowych. W tym roku uruchomionych zostanie jeszcze pięć placówek, m.in. Poznaniu, Katowicach, Warszawie i Krakowie. Na drugą połowę roku firma zaplanowała również rebranding salonów Lovely Look, które zostaną włączone do sieci JLD.
– Proces ten na pewno rozłoży się w czasie na kilka lat – zaznacza Tomasz Bączyk.
Warunkiem otwarcia salonu Jean Louis David jest dysponowanie odpowiednim kapitałem oraz duża motywacja i zaangażowanie w prowadzenie biznesu. Firma nie wymaga posiadania lokalu, ponieważ pomaga w jego znalezieniu. Kapitał niezbędny do uruchomienia franczyzowego punktu zamyka się w kwocie 500 tys. zł.
(awh)

ZOBACZ W KATALOGU





























PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.
Centrum Relaksu Odlot otwiera się na franczyzę. Pierwszych pięciu partnerów może liczyć na atrakcyjną ofertę przystąpienia do sieci.
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.
– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.
Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.