Biznes się tłumaczy

Biuro tłumaczeń mTłumaczenia.pl otwiera trzeci punkt franczyzowy. Nowa placówka powstanie w Rzeszowie i będzie przygotowywać tłumaczenia dla mieszkańców całego województwa podkarpackiego. Będzie to 6. biuro działające pod szyldem mTłumaczenia.pl. Pierwszych klientów obsłuży w październiku.
- Chcemy, żeby nasze biura działały we wszystkich miastach wojewódzkich w Polsce. Zależy nam również na silniejszym zaznaczeniu naszej obecności w Warszawie – mówi Piotr Porożyński, dyrektor zarządzający sieci mTłumaczenia.pl.
Na inwestycje we własne biuro mTłumaczenia.pl trzeba przeznaczyć ok. 9 tys. zł. W tej kwocie zawarte są koszty wyposażenia i oznakowania lokalu oraz materiały reklamowe. Franczyzobiorca nie musi płacić za przystąpienie do sieci. Właściciel marki pobiera natomiast opłatę za funkcjonowanie w sieci stanowiącą procent od zysku franczyzobiorcy.
Biura mają ok. 15-30 m2 i powstają najczęściej przy głównych ulicach oraz w centrum miast wojewódzkich. Znalezienie odpowiedniego lokalu leży w gestii przyszłego właściciela biura tłumaczeń. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie marketingowe, prawne, księgowe oraz pomoc w zarządzaniu biurem i obiegiem dokumentów. Partner może również korzystać z pomocy tłumaczy pracujących w centrali. Informacje o nowym biurze pojawią się również na stronie internetowej firmy. Sieć mTłumaczenia.pl specjalizuje się w obsłudze klientów biznesowych.
- Obecnie kończymy duży projekt, który realizujemy dla niemieckiego producenta maszyn. Finalizujemy też tłumaczenia gier komputerowych m.in. na koreański, japoński, czy turecki – wymienia realizowane tłumaczenia Piotr Porożyński.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak otworzyć i z sukcesem poprowadzić warsztat samochodowy opowiada Wojciech Kosiński, właściciel warsztatu Mechanicy Magicy.
Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
Synevo szuka franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własny punkt pobrań pod znaną marką.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...