Stolica z duszą

Na otwarcie swoje najnowszego sklepu Funk'N'Soul wybrało stołeczne centrum handlowe Wola Park. Punkt ruszył w piątek 13. września. Sieć sprzedaży ubrań Funk'N'Soul liczy ok. 150 placówek, zarówno sklepów monobrandowych, jak i multibrandowych.
- Od początku roku udało nam się uruchomić kilka sklepów, m.in. w Gnieźnie, Środzie Wlkp. i Rzeszowie. Ważnym wydarzeniem było dla nas otwarcie sklepu w nowej wizualizacji, który działa w Gliwicach – mówi Piotr Zielaskiewicz, kierownik sieci sklepów depozytowych Funk'N'Soul.
Marka Funk'N'Soul pojawiła się na polskim rynku w 2006 roku. Na półkach sklepów opatrzonych logo firmy można znaleźć wyrazistą odzież i dodatki dla nastolatków i dwudziestolatków.
- Od samego początku postawiliśmy na szybki rozwój. W kwietniu 2008 roku otworzyliśmy pierwszy salon z towarem w depozycie, co zaowocowało systematycznym otwieraniem kolejnych salonów. Pod koniec 2009 roku sieć sklepów pod naszym logo liczyła przeszło 60 punktów. Marka szybko stała się zauważalna na polskim rynku, a konkurencja poczuła nasz oddech na swoich plecach – mówi Piotr Zielaskiewicz.
Franczyzobiorcy marki Funk'N'Soul nie muszą płacić za przystąpienie do sieci, ani wnosić żadnych opłat licencyjnych. Muszą natomiast posiadać lokal o powierzchni od 70 do 160 m2 w galerii handlowej. Dostosowanie do wymagań sieci nowego lokalu kosztuje ok. 2 tys. zł za m2. Sklepy Funk'N'Soul powstają w miastach liczących co najmniej 30 tys. mieszkańców.
Franczyzobiorcy otrzymują prowizję od sprzedaży, mogą liczyć na pomoc w rekrutacji oraz szkoleniu personelu oraz wsparcie marketingowe. Nie muszą też płacić za towar, który jest im przekazywany w depozyt.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...