Stolica z duszą
Na otwarcie swoje najnowszego sklepu Funk'N'Soul wybrało stołeczne centrum handlowe Wola Park. Punkt ruszył w piątek 13. września. Sieć sprzedaży ubrań Funk'N'Soul liczy ok. 150 placówek, zarówno sklepów monobrandowych, jak i multibrandowych.
- Od początku roku udało nam się uruchomić kilka sklepów, m.in. w Gnieźnie, Środzie Wlkp. i Rzeszowie. Ważnym wydarzeniem było dla nas otwarcie sklepu w nowej wizualizacji, który działa w Gliwicach – mówi Piotr Zielaskiewicz, kierownik sieci sklepów depozytowych Funk'N'Soul.
Marka Funk'N'Soul pojawiła się na polskim rynku w 2006 roku. Na półkach sklepów opatrzonych logo firmy można znaleźć wyrazistą odzież i dodatki dla nastolatków i dwudziestolatków.
- Od samego początku postawiliśmy na szybki rozwój. W kwietniu 2008 roku otworzyliśmy pierwszy salon z towarem w depozycie, co zaowocowało systematycznym otwieraniem kolejnych salonów. Pod koniec 2009 roku sieć sklepów pod naszym logo liczyła przeszło 60 punktów. Marka szybko stała się zauważalna na polskim rynku, a konkurencja poczuła nasz oddech na swoich plecach – mówi Piotr Zielaskiewicz.
Franczyzobiorcy marki Funk'N'Soul nie muszą płacić za przystąpienie do sieci, ani wnosić żadnych opłat licencyjnych. Muszą natomiast posiadać lokal o powierzchni od 70 do 160 m2 w galerii handlowej. Dostosowanie do wymagań sieci nowego lokalu kosztuje ok. 2 tys. zł za m2. Sklepy Funk'N'Soul powstają w miastach liczących co najmniej 30 tys. mieszkańców.
Franczyzobiorcy otrzymują prowizję od sprzedaży, mogą liczyć na pomoc w rekrutacji oraz szkoleniu personelu oraz wsparcie marketingowe. Nie muszą też płacić za towar, który jest im przekazywany w depozyt.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Gatta otwarta na współpracę
/23.06.2025
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pomysły na biznes w usługach – franczyzy, które zmieniają miasta
/21.10.2025
Centra VR, mobilne powerbanki, nowoczesne pralnie czy punkty pobrań – na Targach Franczyza w Warszawie będzie można sprawdzić, jak wiele twarzy ma dziś branża usług. To konkretne pomysły na biznes gotowe do wdrożenia w każdym mieście.
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...