Manicure "pod ręką"
Pierwsze stoisko Manicure Express została otwarta w kwietniu ubiegłego roku w Galerii Łódzkiej. Dziś sieć liczy już 8 punków, z których 3 prowadzą franczyzobiorcy. We wrześniu powstały punkty w Szczecinie i Łodzi. Do końca roku Manicure Express otworzy swoje wyspy w Olsztynie, Gdyni, Gdańsku oraz w Warszawie.
- Klienci Manicure Express nie muszą umawiać się na wizytę, mogą przyjść do nas na przykład podczas wizyty w centrum handlowym, a później dokończyć zakupy. Taka filozofia sprawia, że usługa manicure jest dosłownie "pod ręką" i nie wymaga specjalnego planowania wizyty u manicurzystki, co zawsze wiąże się z pewnym zobowiązaniem oraz zagospodarowaniem czasu – mówi Marta Drzewiecka-Kraterska, prezes zarządu Manicure Express.
Punkty Manicure Express powstają w centrach handlowych (wyspy handlowe) oraz przy uczęszczanych ulicach i szlakach komunikacyjnych (optymalna powierzchnia takiego lokalu to 50 m2).
- We wrześniu uruchomiliśmy pierwszy salon proponujący, poza manicurem, pedicure oraz pełen zakres usług kosmetycznych. Wszystkie usługi wykonywane są bez wcześniejszego umawiania się. Myślimy o dalszym rozwoju takich salonów nie tylko w ramach galerii, ale także na bardzo uczęszczanych „szlakach komunikacyjnych” - dodaje Marta Drzewiecka-Kraterska.
Wysokość inwestycji zależy w dużej mierze od warunków najmu powierzchni w galerii handlowej. Całość inwestycji nie powinna jednak przekroczyć 70 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci Manicure Express wynosi 15 tys. zł. Franczyzobiorca musi również wnosić opłatę miesięczną w wysokości 500 zł oraz opłatę na fundusz marketingowy, która stanowi 1 proc. wartości obrotu punktu.
Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom pomoc w znalezieniu najlepszej lokalizacji oraz wynegocjowanie atrakcyjnych warunków najmu.
- Pomagamy naszym franczyzobiorcom m.in. w sprawach kadrowych – rekrutując dla nich pracowników i prowadząc szkolenia personelu. W naszej gestii leżą również działania związane z marketingiem – wylicza prezes zarządu Manicure Express.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fit+ wykorzystuje automatyzację
/29.11.2025
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
/16.12.2025
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z niej wynika?
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w pracowniach na zamówienie.
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.