W ramach pakietu franczyzowego właściciele Trendy Hair Fashion zapewniają pomoc w znalezieniu i wyposażeniu lokalu, a także rekrutację personelu i prowadzenie szkoleń.
Czwartek
03.04.2014
Właściciel Trendy Hair Fashion oferuje prowadzenie salonów fryzjerskich w formacie ekonomicznym.
 

Trendy Hair Fashion to sieć salonów fryzjerskich, która w Polsce działa już od ponad 20 lat. Dysponując 70 salonami spółka zachowała status największej sieci fryzjerskiej w kraju. To jednak wciąż o 5 mniej, niż w 2011 roku. Po lekkich turbulencjach związanych z kryzysem można jednak zaobserwować, że Trendy Hair Fashion znów nabiera rozpędu. Na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy spółka powiększyła się o 5 nowych placówek, wkrótce planowane jest otwarcie dwóch kolejnych.

W 2013 roku grupa THF otworzyła pierwszą placówkę zagraniczną na Słowacji, następna ma powstać jeszcze w tym roku w Czechach. Niewykluczona jest również ekspansja na rynek rosyjski. Od pięciu lat właściciele rozwijają równolegle markę Mc Hair Fast Styling, której grupą docelową są głównie młodzi ludzie. Mogą oni liczyć na szybką obsługę oraz przyjść do salonu bez wcześniejszych zapisów. Taki format biznesu jest wersją ekonomiczną podstawowej działalności grupy. Oznacza to, że wszystko w salonach Mc Hair Fast Styling jest tańsze - zarówno cennik usług, jak i koszt franczyzy. Biorca licencji oszczędzi głównie na powierzchni salonu oraz jego wystroju.

- Kryzys przetrwaliśmy nie tracąc przy tym swojej pozycji, czyli numeru jeden wśród najliczniejszych sieci fryzjerskich w Polsce. Dokonaliśmy tego, ponieważ utrzymaliśmy stałe ceny, kładąc nacisk na wzrost jakości usług. Zadbaliśmy także o dobry marketing – mówi Bobbies Karampotis, menedżer.
Grupa Trendy Hair Fashion współpracuje ze stacjami telewizyjnymi (TVP2, TVN). Właściciele zajmują się również organizacją konkursu Hair Revolution dla fryzjerów, w którym nagrodą główną jest wyjazd do Japonii. Sesje zdjęciowe najnowszych kolekcji publikowane są w magazynach fryzjerskich na całym świecie.

Opłata franczyzowa w Trendy Hair Fashion wynosi co najmniej 1 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć koszty dostosowania lokalu o powierzchni ok. 60 m2 do prowadzenia salonu fryzjerskiego, co szacowane jest na minimum 30 tys. zł. W przypadku Mc Hair Fast Styling, zarówno powierzchnia lokalu, jak i koszt franczyzy będą mniejsze.  (amp)


Anna Pawełek
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019