Trend rozwojowy

Trendy Hair Fashion to sieć salonów fryzjerskich, która w Polsce działa już od ponad 20 lat. Dysponując 70 salonami spółka zachowała status największej sieci fryzjerskiej w kraju. To jednak wciąż o 5 mniej, niż w 2011 roku. Po lekkich turbulencjach związanych z kryzysem można jednak zaobserwować, że Trendy Hair Fashion znów nabiera rozpędu. Na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy spółka powiększyła się o 5 nowych placówek, wkrótce planowane jest otwarcie dwóch kolejnych.
W 2013 roku grupa THF otworzyła pierwszą placówkę zagraniczną na Słowacji, następna ma powstać jeszcze w tym roku w Czechach. Niewykluczona jest również ekspansja na rynek rosyjski. Od pięciu lat właściciele rozwijają równolegle markę Mc Hair Fast Styling, której grupą docelową są głównie młodzi ludzie. Mogą oni liczyć na szybką obsługę oraz przyjść do salonu bez wcześniejszych zapisów. Taki format biznesu jest wersją ekonomiczną podstawowej działalności grupy. Oznacza to, że wszystko w salonach Mc Hair Fast Styling jest tańsze - zarówno cennik usług, jak i koszt franczyzy. Biorca licencji oszczędzi głównie na powierzchni salonu oraz jego wystroju.
- Kryzys przetrwaliśmy nie tracąc przy tym swojej pozycji, czyli numeru jeden wśród najliczniejszych sieci fryzjerskich w Polsce. Dokonaliśmy tego, ponieważ utrzymaliśmy stałe ceny, kładąc nacisk na wzrost jakości usług. Zadbaliśmy także o dobry marketing – mówi Bobbies Karampotis, menedżer.
Grupa Trendy Hair Fashion współpracuje ze stacjami telewizyjnymi (TVP2, TVN). Właściciele zajmują się również organizacją konkursu Hair Revolution dla fryzjerów, w którym nagrodą główną jest wyjazd do Japonii. Sesje zdjęciowe najnowszych kolekcji publikowane są w magazynach fryzjerskich na całym świecie.
Opłata franczyzowa w Trendy Hair Fashion wynosi co najmniej 1 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć koszty dostosowania lokalu o powierzchni ok. 60 m2 do prowadzenia salonu fryzjerskiego, co szacowane jest na minimum 30 tys. zł. W przypadku Mc Hair Fast Styling, zarówno powierzchnia lokalu, jak i koszt franczyzy będą mniejsze. (amp)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
Firma Trendy Hair Fashion rozwija się i wprowadza nowe usługi do swoich salonów. Jak zostać franczyzobiorcą tej sieci?
Salon Trendy Hair Fashion można otworzyć już za 60 tys. zł. Czy to koncept franczyzowy skierowany tylko do fryzjerów?
Przedstawiciele Trendy Hair Fashion uważają, że tylko częste szkolenia fryzjerów zapewnią salonom stabilną pozycję na rynku.
Trendy Hair Fashion planuje rozwój sieci na innych rynkach europejskich.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Zachód Nieruchomości notuje wzrost zainteresowania kupujących zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Franczyzodawca coraz prężniej działa też za granicą.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Targi Franczyza, które odbędą się 19-21 października w Warszawie, to targi biznesowe. A biznes lubi ludzi przygotowanych i pracowitych, którzy wykorzystują swoją szansę.
Franczyzodawca przygotował program dodatkowego wsparcia dla osób, które do końca marca zdecydują się przystąpić do sieci.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.
Zamiast etatu, własny salon urody
Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.
Opinie o współpracy z Yasumi
Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.
Manicure "pod ręką"
bez przesady