Różne rozmiary rajstop i sklepów

Lansowanie sukienek oraz spódnic sprawia, że kobiety coraz częściej eksponują nogi i zależy im na ich eleganckiej i szykownej oprawie. Dlatego firmy z wyrobami pończoszniczymi poszerzają swoją ofertę wprowadzając do niej modele z różnych półek cenowych.
- Jako jedyna polska marka pończosznicza nawiązaliśmy współpracę z Patrizią Gucci, która zaprojektowała dla nas ekskluzywną linię rajstop i pończoch. Projektantka na nasze zaproszenie przyleciała do Polski i osobiście wzięła udział w promocji sygnowanej przez siebie kolekcji, a całą kampanię zwieńczył pokaz w Warszawie, na którym gościem specjalnym była Edyta Górniak – wspomina Anna Jaśkiewicz, menedżer ds. sprzedaży marki Marilyn.
Marka Marilyn powstała w 1992 roku w Łodzi. Sieć sprzedaży liczy 30 salonów firmowych i 17 sklepów franczyzowych. Najnowszy sklep został otwarty 9 kwietnia w centrum handlowym Ogrody w Elblągu. Wiosną ruszą kolejne sklepy, m.in. w Kaliszu, Toruniu oraz Poznaniu. Rozwój sieci sprzedaży to dla Marilyn tegoroczny priorytet.
Firma oferuje partnerom trzy warianty współpracy. Rajstopy Marilyn można sprzedawać na wyspie handlowej, która ma 6-10 m2, albo w dwóch rozmiarach sklepów – małym o powierzchni ok. 20 m2 i dużym, który ma 30-60 m2. Kwota inwestycji zależy od wielkości sklepów i zaczyna się od 15 tys. zł. Firma nie pobiera opłat wstępnych, franczyzobiorca nie musi też wnosić opłat za funkcjonowanie w sieci.
- Zapewniamy naszym franczyzobiorcom wsparcie architekta oraz projektanta. Dajemy też elastyczne warunki współpracy, które umożliwiają szybkie dostosowanie się do zapotrzebowania rynku. Jedną z nich jest możliwość wymiany bądź zwrotu 80 proc. kupionego towaru – wyjaśnia Anna Jaśkiewicz.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...