Pożegnanie z tatuażem
Skinial to sieć salonów usuwania tatuaży, której punkty działają w 10 krajach – m.in. w Niemczech, Szwajcarii i Australii. Od niedawna próbuje swoich sił na rynku polskim. Na razie ma jeden punkt w Szczecinie.
- Rozwój sieci nie idzie tak szybko, jak się spodziewałem – przyznaje Eigil Thomsen, franczyzodawca Skinial Polska. – Mamy jednak ok. 100 osób zainteresowanych otwarciem punktu Skinial, z czego 10 to naprawdę poważne kandydatury.
Zdaniem franczyzodawcy powodzenie sieci zależy od tego, na ile uda jej się przekazać klientom wiedzę o charakterystyce swojej usługi. - Nasz system jako jedyny pozwala usunąć wszelkie barwy spod skóry, nie sprawiając przy tym większego bólu, niż ten, jakiego klienci doznali przy wykonywaniu tatuażu. Dzieje się tak dlatego, że wykorzystujemy naturalną substancję, która jest już obecna w ciele i pobudza jego naturalną zdolność do wypierania obcych elementów na zewnątrz – tłumaczy Thomsen. – Nasza metoda obciąża organizm w znacznie mniejszym stopniu, niż usuwanie tatuaży laserem. Wysokie temperatury wytwarzane przez laser usuwają kolory, a pozostałości są usuwane przez krew. Niestety to sprawia, że tusz odkłada się w limfie, wątrobie i innych częściach ciała. Może przez to powodować alergię i ciężkie choroby – nawet raka.
Franczyza Skinial skierowana jest do osób, które mają podstawową wiedzę o pielęgnacji skóry, a więc do lekarzy, pielęgniarek, kosmetyczek czy też farmaceutów, ale nie tylko. Początkowo franczyzodawca ustalił kwotę inwestycji na poziomie 80 tys. zł. Teraz jednak zdecydował się bardziej zachęcić kandydatów.
- Dla niektórych rzeczywiście pieniądze stanowią problem. Początkowo sądziłem, że przy tak bogatej ofercie kredytowej ze strony banków nie będzie problemów z finansowaniem. Teraz jednak widzę, że większość tych produktów jest tak skonstruowana, by skorzystał tylko bank (zdarza się, że odsetki sięgają 25 proc.). Rozumiem więc niechęć przedsiębiorców do zaciągania kredytów – mówi Thomsen. – Dlatego zaproponowaliśmy kandydatom nowe zasady przystąpienia do sieci. W grę wchodzą dwie metody płatności. Pierwsza dotyczy kwoty 80 tys. zł i obejmuje licencję, szkolenie oraz pakiet startowy. Druga przewiduje roczny kontrakt z opłatą w wysokości 34,5 tys. zł, po którego wygaśnięciu współpracę można przedłużyć na kolejne 2-5 lat, płacąc 12,5 tys. zł za każdy rok.
Łatwo policzyć, że przy wykorzystaniu drugiej opcji licencja na pięcioletnią działalność pod szyldem Skinial będzie kosztować 84,5 tys. zł, czyli nieco więcej niż w przypadku pierwszego pakietu. Płatności będą jednak rozłożone w czasie, co może ułatwić rozkręcenie interesu.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Biznes oparty na zdrowiu
/26.09.2025
FITURO rozwija franczyzę butikowych studiów treningu spersonalizowanego. Wejście do sieci to koszt co najmniej 300 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że próg rentowności można osiągnąć już po 3-4 miesiącach działalności.
W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.
Centrum Relaksu Odlot otwiera się na franczyzę. Pierwszych pięciu partnerów może liczyć na atrakcyjną ofertę przystąpienia do sieci.
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.
– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.