Sto razy Scotfree

Sklepy odzieżowe marki Scotfree będą niedługo świętować swoje dwudziestolecie. Pierwszy punkt z ubraniami dla mężczyzn oraz kobiet powstał w 1995 roku w Warszawie. Dziś sieć ma już 115 placówek – 15 własnych i 100 prowadzonych w systemie franczyzowym, albo w ramach sklepu multibrandowego .
- W tym roku otworzyliśmy dwa nowe sklepy, a kolejne umowy są w trakcie negocjacji. W Kaliszu powstała placówka prowadzona przez franczyzobiorcę, kolejny sklep własny pojawił się natomiast w outlecie Factory Ursus. Zależy nam na równomiernym rozwoju, tzn. otwieraniu zarówno punktów własnych, jak i prowadzonych przez partnerów – mówi Jakub Lepieszkiewicz, specjalista ds. rozwoju franczyzy Scotfree.
Przedsiębiorca, który chciałby współpracować ze Scotfree ma do wyboru dwie formy działalności biznesowej – otwarcie punktu mono- albo mutibrandowego. W przypadku drugiej opcji, Scotfree nie narzuca partnerowi wyboru konkretnych marek, stawia jednak pewne wymagania.
- Po pierwsze, oferta kornerów partnerskich nie powinna przekraczać 3-4 marek. Ważne jest również aby asortyment punktu był zbliżony do naszego – w grę wchodzą tylko marki odzieżowe, nie interesuje nas galanteria, obuwie, czy ozdoby – mówi Jakub Lepieszkiewicz.
Oprócz wsparcia marketingowego, franczyzobiorca otrzyma od centrali także pomoc w znalezieniu i aranżacji odpowiedniego lokalu. W mniejszych miejscowościach (30-50 tys. mieszkańców) preferowaną lokalizacją są galerie, które skupiają większosć handlu w okolicy. W dużych miastach sklepy Scotfree mogą powstawać zarówno w centrach handlowych, jak i na głównych ulicach. (mt)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Podkuwacz to obecnie poszukiwany fachowiec, na rynku nie ma ich wielu. Tymczasem odpowiednie podkowy są dla konia tym, czym buty dla człowieka, dlatego m.in. właściciele stajni czy ośrodków jeździeckich poszukują specjalistów w tej branży.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...