S’Canto Exclusive ubierze krakowianki

Do tej pory sieć obecna była w naszym kraju w punktach multibrandowych. Najnowszy placówka na licencji powstanie w krakowskim centrum handlowym Solvay Park.
- Pomogliśmy franczyzobiorcy dokonać wyboru lokalizacji. Obejrzeliśmy wszystkie punkty brane pod uwagę, przeanalizowaliśmy i wspólnie podjęliśmy decyzję, uwzględniając ceny najmu, koszt inwestycji jak również możliwości pozyskania klientów produktów S’Canto. Marka posiada w CH Solvay Park konkurencję, czyli sklepy z ubraniami ze średniej półki cenowej przeznaczonymi dla kobiet 30+. To bardzo dobrze, ponieważ oznacza to, że potencjalne klientki kupują w tej galerii. Zupełnie nie braliśmy pod uwagę obiektów, w których dominują tanie "sieciówki" – wyjaśnia Justyna Szczapińska – Kreuschner, współwłaścicielka S’Canto Poland.
Franczyzobiorcą S’Canto została firma Dekum Butik. Osoby, które ją prowadzą wcześniej były związane z branżą budowlaną. Obecny biznes będzie stanowił dywersyfikację ich dotychczasowych źródeł dochodu. Sklep ruszy we wrześniu.
- Po przedstawieniu projektu i wizualizacji sklepu, franczyzobiorcy przystąpili do realizacji inwestycji we własnym zakresie, ale pod naszym nadzorem. Po stronie S’Canto pozostaje zaopatrzenie placówki we wszelkie materiały reklamowe, łącznie z wydrukami wielkoformatowymi oraz dostarczenie kolekcji wraz z akcesoriami. Po stronie franczyzobiorcy leżą wszystkie kwestie techniczne: monitoring, nagłośnienie, oprogramowanie, kasa fiskalna, jak również dobór i zatrudnienie personelu. My zobowiązujemy się do przeszkolenia personelu – zapewnia Justyna Szczapińska – Kreuschner
Otwarcie sklepu w Krakowie zbiegnie się z wejściem do sprzedaży kolekcji jesień-zima. W ofercie znajdą się kostiumy, sukienki, koszule oraz okrycia wierzchnie w najmodniejszych kolorach tego sezonu - granat, butelkowa zieleń, koralowy czy turkus. W asortymencie sklepu znajdą się również firmowe dodatki s'Canto: buty, torebki i drobna galanteria oraz kolekcja rajstop. Personel sklepu musi dokładnie zapoznać się z najnowszą kolekcją, żeby wiedzieć jak właściwie obsłużyć klientki.
- Najważniejszą sprawą w podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu pracowników, by personel cechował się nienaganną kulturą osobistą, taktownością, schludnym wyglądem i przyjaznym podejściem do klienta. Umiejętne pokierowanie klientem, profesjonalne przedstawienie asortymentu, doradzenie w każdej kwestii to sprawy kluczowe. Uczulamy aby uważać na zbytnią nachalność, ale także nie ignorować klientów – dodaje współwłaścicielka S’Canto Poland.
(dw)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– International Franchise Day to święto dobrej współpracy dla tych, którzy w takim modelu działają – podkreśla Adam Kuc, właściciel placówki partnerskiej VeloBanku.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...