Wybielanie na dwa fronty
White & Beauty to sieć gabinetów specjalizujących się w wybielaniu zębów metodą laserową. Firma powstała w 2010 roku. Dziś ma już 7 punktów własnych i 14 franczyzowych. W planach są też kolejne otwarcia w województwach świętokrzyskim i lubuskim. Franczyzodawca oferuje potencjalnym partnerom dwa warianty współpracy – pełnometrażowy salon kosmetyki estetycznej (Gabinet White & Beauty) i punkt franczyzowy w istniejącym już gabinecie kosmetycznym (Punkt White & Beauty). Pierwszy kocept przeznaczony jest dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców, drugi może działać też w mniejszych miejscowościach.
- Zdarza nam się jednak odchodzić od tych wymogów, jeśli wspólnie z fraczyzobiorcą uznamy, że salon ma szansę zachęcić klientów i przynieść zyski. Przykladem tego może być otwarty niedawno Gabinet White & Beauty w Legionowie – to nieco ponad 50-tysięczne miasto, jednak stwierdziliśmy, że samodzielny salon odniesie tam sukces – mówi Dariusz Durlik, koordynator ds. rozwoju sieci.
Inwestycyjna w otwarcie punktu partnerskiego w swoim salonie wynosi 15 tys. zł. W tej kwocie zawiera się już pełne wyposażenie miejsca zabiegowego – urządzenie do wybielania zębów (akcelerator firmy Lucid Ray, którego White & Beauty jest wyłącznym licencjobiorcą w Polsce), fotel zabiegowy, meble i przyrządy pomocnicze, a także materiały reklamowe, strona internetowa i szkolenia. Koszt pełnometrażowego gabinetu jest dużo wyższy – 50 tys. zł, jednak franczyzobiorca dostaje w pakiecie pełne wyposażenie całego salonu (2 stanowiska zabiegowe) komplet materiałów marketingowych, system zarządzania rezerwacjami na 12 miesięcy, a także gadżety promocyjne, bony upominkowe i karty rabatowe.
Jak wiele innych tego typu gabinetów, również White & Beauty zachęca klientów promocyjnymi ofertami sprzedawanymi na portalach zakupów grupowych. Centrala organizuje także lokalne akcje reklamowe, np. rozdawanie ulotek informujących o rabatach. - Mamy też wielu stałych klientów. Oczywiście, nie działa to tak jak w przypadku manikiurzystki, do której można chodzić co tydzień, bo pomiędzy zabiegami wybielającymi musi być okres przerwy. Ale już po trzech miesiącach zapraszamy klientów na zabieg podtrzymujący efekt, a po pół roku na powtórzenie pełnego zabiegu – mówi Dariusz Durlik.
(mt)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.