W systemie Arcora nie ma opłaty wstępnej. Po stronie partnera pozostaje wyłącznie inwestycja w towar. Dla skutecznej realizacji biznesu niezbędne jest utrzymywanie magazynu na poziomie 20-30 tys. zł.
Wtorek
16.09.2014
Biznes z Arcora to przepustka do międzynarodowych kontraktów niemieckiej centrali. Na celowniku znajduje się Warszawa.
 

Arcora finalizuje negocjacje z nowymi franczyzobiorcami w Gdańsku i Białymstoku. Liczy, że kolejna placówka zostanie otwarta w Warszawie. Ogólnopolska sieć oddziałów pozwoli na obsługę międzynarodowych koncernów, takich jak Rossman, McDonald’s, Hotele Ibis, DHL czy Burger King, z którymi Arcora związana jest ramowymi umowami o współpracy. Arcora International jest niemieckim producentem i dystrybutorem środków oraz sprzętu do utrzymania czystości: specjalistycznej chemii sprzątającej, mopów i maszyn sprzątających. Produkty skierowane są do firm sprzątających oraz do obiektów, które samodzielnie dbają o utrzymanie czystości, jak np. warsztaty i salony samochodowe, kliniki i przychodnie, zakłady kosmetyczne czy fryzjerskie. Prawdziwie łakomym kąskiem są hotele i punkty gastronomiczne. - Franczyza Arcory to zajęcie dla handlowca, a główną rolą franczyzobiorcy jest doradztwo i sprzedaż – mówi Krzysztof Gawor, franczyzobiorca Arcory, który prowadzi placówki w Szczecinie i Poznaniu.

Idealna lokalizacja dla biznesu Arcory to sąsiedztwo firm działających w obiektach poprzemysłowych lub w okolicy dużych marketów budowlanych. Optymalne dla franczyzobiorcy jest pomieszczenie składające się z części ekspozycyjnej oraz z części magazynowej - ok. 30-40 m2. To główny punkt prezentacji i sprzedaży produktów w regionie. Arcora zaopatruje klientów z sektora B2B, dlatego ważne jest, aby biuro miało dogodny dojazd dla samochodów obsługujących dostawy. Punkt nie musi, a nawet nie powinien znajdować się w centrum miasta, aby ułatwić komunikację i nie generować zbędnych kosztów związanych z wysokim czynszem.

Arcora zapewnia pełną obsługę marketingową. Zaopatruje franczyzobiorcę w katalogi i próbki, specjalne produkty promocyjne, organizuje akcje mailigowe. Poza bieżącym doradztwem, partner może również liczyć na wsparcie w negocjacjach cenowych z dużymi klientami czy podczas przetargów. Arcora nie pobiera z tego tytułu dodatkowych opłat od franczyzobiorcy.

- Firma zaproponowała zupełnie nowy produkt, z którym musimy dotrzeć do klientów. Jako producent ma bardzo atrakcyjne ceny, które dobrze wypadają w relacji do wydajności. W ofercie są produkty uniwersalne i specjalistyczne, które różnią się ceną. Dobór odpowiedniego preparatu zależy od rodzaju zabrudzeń, a naszym zadaniem jest właściwie wskazać produkt, tak aby klient był zadowolony i nie przepłacał. Wówczas zostanie na dłużej, bo będzie mu się to opłacało – dodaje Krzysztof Gawor.
(kk)

 


Karolina Kazuła

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022