Manhattan w Warszawie
Bohaterki amerykańskiego serialu „Seks w wielkim mieście” przyzwyczaiły widzów, że zakupy w Nowym Yorku robi się popijając szampana, podczas gdy obsługa doradza, którą kreację wybrać. W podobnej atmosferze czas spędzają klientki w salonie Boutique Bielizny. Personel przeszkolony, nie tylko w zakresie chwytów sprzedażowych, podpowiada kupującym jak właściwie dobrać bieliznę. Indywidualne podejście do klienta i intymna atmosfera zakupów to idea, która przyświeca firmie AB Ovo Lingerie, wyłącznemu dystrybutorowi 10 marek luksusowej bielizny i rajstop. Pięcioletnie doświadczenie w branży zaowocowało budową sieci salonów bielizny pod logo Boutique Bielizny. W ofercie znajdują się m.in. marki Marlies Dekkers, Gossard, Berlei, Shock Absorber i Wonderbra.
Pierwszy salon ruszył ponad rok temu w Warszawie przy Alejach Niepodległości. We wrześniu tego roku boutique powstał w Przemyślu, a następny zostanie otwarty jesienią w Poznaniu. Wszystkie prowadzą franczyzobiorcy.
- Jesień to dobry okres na otwarcie, ponieważ poprzedza święta, kiedy notujemy najwyższe obroty. Należy pamiętać, że kolekcje wprowadzane są z dużym wyprzedzeniem. Już teraz wiadomo jakie trendy będą panowały w lecie przyszłego roku – mówi Lucyna Rawska, marketing i PR menedżer AB Ovo Lingerie.
Wnętrze Boutique Bielizny przygotowywany jest przez projektantów, którzy wcześniej zapoznają się z planem lokalu. Salony wyróżniają kryształowe żyrandole i wykończenia, charakterystyczna tapeta, wygodne fotele oraz przestronne przymierzalnie. Inwestycja w biznes wynosi ok. 250 tys. zł w przypadku lokalu przy ulicy handlowej i pokrywa koszt dostosowania lokalu do standardów sieci oraz zatowarowania. Ceny kompletów bielizny zaczynają się od 200 zł, a kończą nawet na 1 tys. zł.
- Boutique Bielizny to nie tylko salon z bielizną, ale także miejsce spotkań i warsztatów dla kobiet. Starannie wyselekcjonowana bielizna z całego świata w szerokiej gamie rozmiarów sprawi, że każda z pań znajdzie tu coś wyjątkowego dla siebie. Chcemy, aby klientki odwiedzające nasze salony dobrze się w nich czuły, dlatego dbamy o każdy szczegół oraz o miłą atmosferę, stąd tak ważny jest zapach, muzyka czy poczęstunek w trakcie warsztatów – twierdzi Lucyna Rawska.
Jesienią ruszy program lojalnościowy, ale już teraz klientki mogą korzystać z różnych promocji i specjalnych akcji. Innym sposobem na przyciągniecie klientek są cyklicznie organizowane bezpłatne warsztaty dla kobiet.
- Do cyklu spotkań zatytułowanych „Siła jest kobietą” zapraszane są znane kobiety, które swoim przykładem udowadniają innym, że „chcieć to móc”. Istnieje także możliwość zorganizowania spotkań i warsztatów dla firm czy grupy przyjaciółek w ramach warsztatów organizowanych na zamówienie - mówi menedżerka.
Ab Ovo Lingerie pozyskało w ostatnim roku fundusze unijne, które pozwoliły przygotować serię szkoleń biznesowych dla personelu sklepów Boutique Bielizny oraz kontrahentów, którzy współpracują z dystrybutorem. Szkolenia dotyczą takich tematów jak visual merchandising, zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Między innymi wśród sklepów, z którymi franczyzodawca już współpracuje, firma poszukuje partnerów zainteresowanych działalnością pod szyldem Boutique Bielizny. Tak było w przypadku salonu w Przemyślu.
- Do końca 2017 roku chcielibyśmy zbudować sieć liczącą 30 butików. W samej Warszawie planujemy otwarcie 6-7. Pamiętamy jednocześnie o wyłączności terytorialnej, którą gwarantujemy franczyzobiorcom. Ogromną wagę przywiązujemy także do naszego personelu, szukamy ludzi z doświadczeniem, otwartych, lubiących wyzwania i pracę z ludźmi. Wszystkie zasady i warunki współpracy zawarliśmy w „Księdze tożsamości”, którą otrzymują nasi franczyzobiorcy – dodaje Lucyna Rawska. (dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...