Manhattan w Warszawie

Gwiazdy, które pojawiły się na pierwszych urodzinach Boutique Bielizny w Warszawie.
Czwartek
02.10.2014
Boutique Bielizny wzoruje się na amerykańskich standardach obsługi klienta. Za trzy lata sieć urośnie do 30 salonów.
 

Bohaterki amerykańskiego serialu „Seks w wielkim mieście” przyzwyczaiły widzów, że zakupy w Nowym Yorku robi się popijając szampana, podczas gdy obsługa doradza, którą kreację wybrać. W podobnej atmosferze czas spędzają klientki w salonie Boutique Bielizny. Personel przeszkolony, nie tylko w zakresie chwytów sprzedażowych, podpowiada kupującym jak właściwie dobrać bieliznę. Indywidualne podejście do klienta i intymna atmosfera zakupów to idea, która przyświeca firmie AB Ovo Lingerie, wyłącznemu dystrybutorowi 10 marek luksusowej bielizny i rajstop. Pięcioletnie doświadczenie w branży zaowocowało budową sieci salonów bielizny pod logo Boutique Bielizny. W ofercie znajdują się m.in. marki Marlies Dekkers, Gossard, Berlei, Shock Absorber i Wonderbra.

Pierwszy salon ruszył ponad rok temu w Warszawie przy Alejach Niepodległości. We wrześniu tego roku boutique powstał w Przemyślu, a następny zostanie otwarty jesienią w Poznaniu. Wszystkie prowadzą franczyzobiorcy.
- Jesień to dobry okres na otwarcie, ponieważ poprzedza święta, kiedy notujemy najwyższe obroty. Należy pamiętać, że kolekcje wprowadzane są z dużym wyprzedzeniem. Już teraz wiadomo jakie trendy będą panowały w lecie przyszłego roku – mówi Lucyna Rawska, marketing i PR menedżer AB Ovo Lingerie.

Wnętrze Boutique Bielizny przygotowywany jest przez projektantów, którzy wcześniej zapoznają się z planem lokalu. Salony wyróżniają kryształowe żyrandole i wykończenia, charakterystyczna tapeta, wygodne fotele oraz przestronne przymierzalnie. Inwestycja w biznes wynosi ok. 250 tys. zł w przypadku lokalu przy ulicy handlowej i pokrywa koszt dostosowania lokalu do standardów sieci oraz zatowarowania. Ceny kompletów bielizny zaczynają się od 200 zł, a kończą nawet na 1 tys. zł.
- Boutique Bielizny to nie tylko salon z bielizną, ale także miejsce spotkań i warsztatów dla kobiet. Starannie wyselekcjonowana bielizna z całego świata w szerokiej gamie rozmiarów sprawi, że każda z pań znajdzie tu coś wyjątkowego dla siebie. Chcemy, aby klientki odwiedzające nasze salony dobrze się w nich czuły, dlatego dbamy o każdy szczegół oraz o miłą atmosferę, stąd tak ważny jest zapach, muzyka czy poczęstunek w trakcie warsztatów – twierdzi Lucyna Rawska.

Jesienią ruszy program lojalnościowy, ale już teraz klientki mogą korzystać z różnych promocji i specjalnych akcji. Innym sposobem na przyciągniecie klientek są cyklicznie organizowane bezpłatne warsztaty dla kobiet.
- Do  cyklu spotkań zatytułowanych „Siła jest kobietą” zapraszane są znane kobiety, które swoim przykładem udowadniają innym, że „chcieć to móc”. Istnieje także możliwość zorganizowania spotkań i warsztatów dla firm czy grupy przyjaciółek w ramach warsztatów organizowanych na zamówienie - mówi menedżerka.

Ab Ovo Lingerie pozyskało w ostatnim roku fundusze unijne, które pozwoliły przygotować serię szkoleń biznesowych dla personelu sklepów Boutique Bielizny oraz kontrahentów, którzy współpracują z dystrybutorem. Szkolenia dotyczą takich tematów jak visual merchandising, zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Między innymi wśród sklepów, z którymi franczyzodawca już współpracuje, firma poszukuje partnerów zainteresowanych działalnością pod szyldem Boutique Bielizny. Tak było w przypadku salonu w Przemyślu.

- Do końca 2017 roku chcielibyśmy zbudować sieć liczącą 30 butików. W samej Warszawie planujemy otwarcie 6-7. Pamiętamy jednocześnie o wyłączności terytorialnej, którą gwarantujemy franczyzobiorcom. Ogromną wagę przywiązujemy także do naszego personelu, szukamy ludzi z doświadczeniem, otwartych, lubiących wyzwania i pracę z ludźmi. Wszystkie zasady i warunki współpracy zawarliśmy w „Księdze tożsamości”, którą otrzymują nasi franczyzobiorcy – dodaje Lucyna Rawska. (dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022