Szybkie cięcie
Haircut Express to sieć fryzjerska, która od innych różni się błyskawicznym tempem strzyżenia, jednolitą ceną bez względu na fryzurę oraz niewielką powierzchnią salonu. Klient płaci za usługę przed zabiegiem w specjalnym terminalu, a następnie oddaje paragon i oddaje go fryzjerowi. Szybkie tempo strzyżenia możliwe jest dzięki zastosowaniu specjalnego sprzętu oraz technik fryzjerskich suchego cięcia. Na wykonanie usługi potrzeba 15 minut. Równie ważne jak szybkie strzyżenie jest także utrzymanie czystości w salonie i dokładna oraz skuteczna dezynfekcja urządzeń. Do tej pory pod logo Haircut Express powstały na Ukrainie 44 salony fryzjerskie, w tym 28 franczyzowych. Teraz franczyzodawca chce zadebiutować na polskim rynku. Pierwsze ekspresowe cięcie w naszym kraju może mieć miejsce już wkrótce, bowiem centrala liczy, że partnerów znajdzie na Targach Franczyzy w Warszawie 16-18 października. Firma planuje także uruchomić placówki własne.
Inwestycja w biznes wynosi minimum 50 tys. zł. Franczyzodawca pobiera opłatę miesięczną dopiero od chwili, kiedy biznes stanie się rentowny. Zwrot z inwestycji następuje, zdaniem przedstawicieli Haircut Express, po 6-12 miesiącach. Wymagany do prowadzenia działalności lokal powinien mieć 23-45 m2 powierzchni. Powinien ponadto spełniać kilka dodatkowych kryteriów: szklana witryna, możliwość wstawienia klimatyzatora. Pożądaną lokalizacją salonów Haircut Express są centra handlowe, centra miast lub duże osiedla oraz okolice węzłów komunikacyjnych.
- Mężczyźni stanowią większość naszych klientów, ponieważ chcą mieć szybko i niedrogo wykonaną usługę. Nie potrzebują do tego recepcji, w której obsługa będzie proponowała kawę czy herbatę. Liczne grono klientów stanowią także kobiety. Za zwykłe podcięcie włosów lub wyrównanie grzywki zapłacą w innym salonie fryzjerskim kilka razy tyle co w Haircut Express, podczas gdy do wykonania wymienionych usług potrzeba kilkunastu minut. Zrezygnowaliśmy z wyszukanych fryzur, których wykonanie jest czasochłonne. Mamy swoją specjalizację, a przy tym zatrudniamy profesjonalistów. Pracę w Haircut Express znajdą fryzjerzy z minimum dwuletnim doświadczeniem – wyjaśnia działanie konceptu Liliya Sidelnyk, menedżer ds. franczyzy.
Oferta franczyzowa Haircut Express opiera się na opatentowanej technologii szybkiego strzyżenia "Pick Up". Technika opisuje dokłądnie podręcznik operacyjny, a w praktyce franczyzobiorca i jego personel uczą się na zorganizowanych dla nich szkoleniach.
(dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
POPULARNE NA FORUM
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.
Zamiast etatu, własny salon urody
Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.
Opinie o współpracy z Yasumi
Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.