Lejdis idą w Polskę

Rynek fitness w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Z raportu Deloitte Europe wynika, że w naszym kraju działa około 2,4 tys. prywatnych siłowni i fitness klubów. Według ekspertów branży to wciąż za mało, by zaspokoić apetyt klientów, którzy coraz chętniej i częściej spędzają wolny czas na salach ćwiczeń.
- Rynek nie znosi próżni, a popyt determinuje podaż. Odkąd pole dance i inne alternatywne formy fitnessu podbiły serca Polek, szkoły takie jak nasza przeżywają oblężenie. To jest idealny moment na otwarcie własnej placówki, bo te istniejące nie są w stanie zaspokoić rosnących potrzeb – mówi Jarosław Tomczewski, współwłaściciel sieci Lejdis Studio. - Od miesięcy obserwujemy skokowy wzrost zainteresowania oferowanymi przez nas zajęciami, z uwagi na ogólny trend związany z aktywnym trybem życia Polek. Tendencja jest wzrostowa również za sprawą licznych ambasadorek branży ze świata celebrytów, jak chociażby Anna Mucha, która wyznała niedawno, że pole dance to jej ulubiona forma ćwiczeń i powinien być uznany za taniec narodowy.
Pod marką Lejdis Studio działają obecnie trzy placówki własne (dwie w Łodzi i jedna w Zgierzu) oraz pięć franczyzowych: w Warszawie, Zduńskiej Woli, Pabianicach, Stalowej Woli i Olsztynie. Studia oferują urozmaicone zajęcia (m.in. taniec na kołach, pole dance, stretching, body building, burleska, taniec na szpilkach, czy ćwiczenia na płaski brzuch) i kładą nacisk na niewielką liczebność grup. Do końca 2015 roku franczyzodawcy chcieliby otworzyć jeszcze cztery szkoły w miastach liczących powyżej 500 tys. mieszkańców.
- Postawiliśmy sobie za cel otwarcie placówek w każdym dużym mieście w Polsce, w związku z czym aktywnie poszukujemy franczyzobiorców. Aktualny duży popyt sprawia, iż otwarcie nowej placówki każdorazowo kończy się ogromnym sukcesem i przynosi znaczne profity – mówi Jarosław Tomczewski. - W planach mamy otwarcie największej szkoły pole dance i fitnessu w Europie i rozwój poza granicami kraju.
Lokal, w którym powstanie Lejdis Studio musi mieć co najmniej 120 m2. Wybór lokalu w dużej mierze determinowany jest przez budżet franczyzobiorcy.
- Doradzając przy wyborze, bierzmy pod uwagę możliwości finansowe i potrzeby sieci – staramy się dobrać rozwiązanie, które pogodzi oba te interesy – mówi franczyzodawca. - Identyfikacja wizualna jest dla nas niezwykle ważna, dlatego wystrój każdego studia musi być stworzony według wzoru.
Kwota inwestycji w biznes na licencji Lejdis Studio wynosi minimum 35 tys. zł, z czego 10 tys. zł wynosi koszt wstępnej opłaty licencyjnej, a min. 25 tys. zł – remont i adaptacja pomieszczeń oraz wyposażenie szkoły. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł, a na fundusz marketingowy co roku należy wnieść 3 tys. zł. Każdy partner otrzymuje wsparcie na wszystkich etapach prowadzenia działalności. Dawca licencji oferuje również autorski program szkoleniowy dla franczyzobiorców oraz ich pracowników obejmujący podstawy oraz specjalistyczną wiedzę w zakresie zarządzania i bieżącej działalności szkoły. Instruktorzy i instruktorki otrzymają wszystkie informacje dotyczące stworzonego przez Lejdis Studio programu zajęć.

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.