Lejdis idą w Polskę
Rynek fitness w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Z raportu Deloitte Europe wynika, że w naszym kraju działa około 2,4 tys. prywatnych siłowni i fitness klubów. Według ekspertów branży to wciąż za mało, by zaspokoić apetyt klientów, którzy coraz chętniej i częściej spędzają wolny czas na salach ćwiczeń.
- Rynek nie znosi próżni, a popyt determinuje podaż. Odkąd pole dance i inne alternatywne formy fitnessu podbiły serca Polek, szkoły takie jak nasza przeżywają oblężenie. To jest idealny moment na otwarcie własnej placówki, bo te istniejące nie są w stanie zaspokoić rosnących potrzeb – mówi Jarosław Tomczewski, współwłaściciel sieci Lejdis Studio. - Od miesięcy obserwujemy skokowy wzrost zainteresowania oferowanymi przez nas zajęciami, z uwagi na ogólny trend związany z aktywnym trybem życia Polek. Tendencja jest wzrostowa również za sprawą licznych ambasadorek branży ze świata celebrytów, jak chociażby Anna Mucha, która wyznała niedawno, że pole dance to jej ulubiona forma ćwiczeń i powinien być uznany za taniec narodowy.
Pod marką Lejdis Studio działają obecnie trzy placówki własne (dwie w Łodzi i jedna w Zgierzu) oraz pięć franczyzowych: w Warszawie, Zduńskiej Woli, Pabianicach, Stalowej Woli i Olsztynie. Studia oferują urozmaicone zajęcia (m.in. taniec na kołach, pole dance, stretching, body building, burleska, taniec na szpilkach, czy ćwiczenia na płaski brzuch) i kładą nacisk na niewielką liczebność grup. Do końca 2015 roku franczyzodawcy chcieliby otworzyć jeszcze cztery szkoły w miastach liczących powyżej 500 tys. mieszkańców.
- Postawiliśmy sobie za cel otwarcie placówek w każdym dużym mieście w Polsce, w związku z czym aktywnie poszukujemy franczyzobiorców. Aktualny duży popyt sprawia, iż otwarcie nowej placówki każdorazowo kończy się ogromnym sukcesem i przynosi znaczne profity – mówi Jarosław Tomczewski. - W planach mamy otwarcie największej szkoły pole dance i fitnessu w Europie i rozwój poza granicami kraju.
Lokal, w którym powstanie Lejdis Studio musi mieć co najmniej 120 m2. Wybór lokalu w dużej mierze determinowany jest przez budżet franczyzobiorcy.
- Doradzając przy wyborze, bierzmy pod uwagę możliwości finansowe i potrzeby sieci – staramy się dobrać rozwiązanie, które pogodzi oba te interesy – mówi franczyzodawca. - Identyfikacja wizualna jest dla nas niezwykle ważna, dlatego wystrój każdego studia musi być stworzony według wzoru.
Kwota inwestycji w biznes na licencji Lejdis Studio wynosi minimum 35 tys. zł, z czego 10 tys. zł wynosi koszt wstępnej opłaty licencyjnej, a min. 25 tys. zł – remont i adaptacja pomieszczeń oraz wyposażenie szkoły. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł, a na fundusz marketingowy co roku należy wnieść 3 tys. zł. Każdy partner otrzymuje wsparcie na wszystkich etapach prowadzenia działalności. Dawca licencji oferuje również autorski program szkoleniowy dla franczyzobiorców oraz ich pracowników obejmujący podstawy oraz specjalistyczną wiedzę w zakresie zarządzania i bieżącej działalności szkoły. Instruktorzy i instruktorki otrzymają wszystkie informacje dotyczące stworzonego przez Lejdis Studio programu zajęć.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.