Biznes za jeden uśmiech

Pod szyldem Whitening Point działa 6 punktów partnerskich i 12 franczyzowych specjalizujących się w wybielaniu zębów. Placówki świadczące wyłącznie tę usługę działają w formacie franczyzowym i sprawdzają się w miastach powyżej 50-60 tys. mieszkańców.
- Potencjał w tych miastach jest wyższy nie tylko ze względu na przewagę liczebną samego miasta, ale również na mozliwość dotarcia do mieszkańców z mniejszych miast i miejscowości ościennych, którzy często odwiedzają większe ośrodki. Nie bez znaczenia z punktu wodzenia prowadzenia biznesu jest możliwość swobodnego zaparkowania auta o każdej porze dnia, szybkiego dojazdu komunikacją miejską, a także położenie w ciągach handlowych lub pasażach - wyjaśnia Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci.
Z kolei placówki partnerskie są dobrym rozwiązaniem w miejscowościach od 30 tys. mieszkańców, gdzie mogą funkcjonować w salonach kosmetycznych, SPA lub ośrodkach odnowy biologicznej. Przedsiębiorca wprowadzając do swojej oferty zabiegi wybielania zębów uatrakcyjnia zakres oferowanych usług. Kolejne otwarcia Whitening Point planowane są w Toruniu, Kudowie Zdroju i Sosnowcu.
- Korzystamy z innowacyjnych amerykańskich preparatów do wybielania zębów oraz starannie dobranych lamp LED, dzięki czemu metoda Whitening Point jest bezpieczna - nie ma zagrożenia uszkodzenia szkliwa czy podrażnień dziąseł przy częstych zabiegach, tj. w odstępach 3-tygodniowych. Zwracamy jednak uwagę, iż zęby wybielamy do naturalnego koloru naszych zębów. Jeśli więc po serii trzech zabiegów, które można wykonać podczas jednej wizyty (3 x 20 minut naświetlania), otrzymamy pierwotny kolor szkliwa. Powinien on utrzymać się przez 6 do 12 miesięcy - mówi Martyna Królikowska.
Utrzymywanie efektów wybielania zębów zależy w dużej mierze od ścisłego przestrzegania zaleceń pozabiegowych opracowanych dla systemu Whitening Point, w tym stosowania specjalistycznych preparatów do podtrzymywania efektu wybielania, umiejętnej pielęgnacji jamy ustnej i stylu życia.
- To, co nas wyróżnia to strategia sprzedaży, która nie opiera się na pojedynczych zabiegach wybielania zębów, a zaproszeniu klientów do systematycznego udziału w programie Whitening Point. Koszt pierwszego zabiegu zaczyna się już od 149 zł. Zadowolony klient jest najlepszą formą reklamy naszego systemu - zapewnia menedżer ds. ekspansji sieci. (dw)

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Perfect Look Clinic to sieć salonów beauty, która już od 8 lat doskonali model biznesowy i dynamicznie rozwija się za pośrednictwem franczyzy oraz sieci własnej.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.