Biznes za jeden uśmiech

Pod szyldem Whitening Point działa 6 punktów partnerskich i 12 franczyzowych specjalizujących się w wybielaniu zębów. Placówki świadczące wyłącznie tę usługę działają w formacie franczyzowym i sprawdzają się w miastach powyżej 50-60 tys. mieszkańców.
- Potencjał w tych miastach jest wyższy nie tylko ze względu na przewagę liczebną samego miasta, ale również na mozliwość dotarcia do mieszkańców z mniejszych miast i miejscowości ościennych, którzy często odwiedzają większe ośrodki. Nie bez znaczenia z punktu wodzenia prowadzenia biznesu jest możliwość swobodnego zaparkowania auta o każdej porze dnia, szybkiego dojazdu komunikacją miejską, a także położenie w ciągach handlowych lub pasażach - wyjaśnia Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci.
Z kolei placówki partnerskie są dobrym rozwiązaniem w miejscowościach od 30 tys. mieszkańców, gdzie mogą funkcjonować w salonach kosmetycznych, SPA lub ośrodkach odnowy biologicznej. Przedsiębiorca wprowadzając do swojej oferty zabiegi wybielania zębów uatrakcyjnia zakres oferowanych usług. Kolejne otwarcia Whitening Point planowane są w Toruniu, Kudowie Zdroju i Sosnowcu.
- Korzystamy z innowacyjnych amerykańskich preparatów do wybielania zębów oraz starannie dobranych lamp LED, dzięki czemu metoda Whitening Point jest bezpieczna - nie ma zagrożenia uszkodzenia szkliwa czy podrażnień dziąseł przy częstych zabiegach, tj. w odstępach 3-tygodniowych. Zwracamy jednak uwagę, iż zęby wybielamy do naturalnego koloru naszych zębów. Jeśli więc po serii trzech zabiegów, które można wykonać podczas jednej wizyty (3 x 20 minut naświetlania), otrzymamy pierwotny kolor szkliwa. Powinien on utrzymać się przez 6 do 12 miesięcy - mówi Martyna Królikowska.
Utrzymywanie efektów wybielania zębów zależy w dużej mierze od ścisłego przestrzegania zaleceń pozabiegowych opracowanych dla systemu Whitening Point, w tym stosowania specjalistycznych preparatów do podtrzymywania efektu wybielania, umiejętnej pielęgnacji jamy ustnej i stylu życia.
- To, co nas wyróżnia to strategia sprzedaży, która nie opiera się na pojedynczych zabiegach wybielania zębów, a zaproszeniu klientów do systematycznego udziału w programie Whitening Point. Koszt pierwszego zabiegu zaczyna się już od 149 zł. Zadowolony klient jest najlepszą formą reklamy naszego systemu - zapewnia menedżer ds. ekspansji sieci. (dw)

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.