Reklama na otwarcie

Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point
Jakie działania marketingowe i reklamowe najlepiej sprawdzają się w przypadku nowo otwartego punktu zajmującego się wybielaniem zębów?
Zawsze przed uruchomieniem punktu, wspólnie z partnerem, planujemy Dzień Otwarty, którego mottem przewodnim jest pokazanie jak najszerszej grupie potencjalnych klientów, że zabiegi wybielania zębów są proste, szybkie, komfortowe i co ważne - bezpieczne. Akcentujemy też atrakcyjną cenę i skuteczność zabiegów. Warto z odpowiednim wyprzedzeniem zadbać o poinformowanie jak największej liczby osób o takim wydarzeniu. Wykorzystujemy do tego internet, kolportaż specjalnie przygotowanych ulotek, prasę, marketing szeptany.
Czy klienci przekonali się już do usługi wybielania zębów?
Często ludzie boją się tego typu zabiegów. Naszym zadaniem jest pomóc partnerowi w zmianie sposobu myślenia potencjalnych klientów. Do tego jednak potrzeba więcej działań niż tylko jednorazowego przedsięwzięcia. Dlatego wspieramy lokalne akcje i przeprowadzamy ogólnopolskie działania marketingowe, których celem jest nie tylko pokazanie naszej marki. Chcemy uświadamiać, że większość obaw dotyczących zabiegów wybielania zębów to w naszym przypadku mity. Punkty Whitening Point, wyspecjalizowane w usłudze wybielania zębów, służą merytorycznym wsparciem klientów, którzy chcieliby zachować biały uśmiech na zawsze.
Na czym polega szkolenie partnerów, gdzie się odbywa, ile czasu trwa?
Szkolenie Whitening Point jest dwuetapowe, składa się z części teoretycznej i praktycznej. Podczas tej pierwszej partnerzy zdobywają wiedzę na temat firmy, metod działania i wspierania oraz otrzymują szczegółową wiedzę na temat samej procedury zabiegu wybielania zębów. Ta część kończy się testem wiedzy teoretycznej. Etap drugi to praktyczna nauka wykonywania zabiegów na modelach. Szkolenie łącznie trwa ok. 5-6 godzin. Przyszli partnerzy i franczyzobiorcy, w zależności do lokalizacji, mają możliwość odbycia szkolenia we Wrocławiu albo w Warszawie. W ramach szkoleń dla personelu punktów Whitening Point prezentujemy komputerowy system zarządzania placówką, który pozwala również na prowadzenie komunikacji z klientami.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.