Klient inwestuje w biznes
W 2015 roku DepilConcept planuje przyspieszyć rozwój sieci salonów fotodepilacji i fotoodmładzania. Firma celuje głównie w duże miasta i poszukuje franczyzobiorców m.in. w Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Białymstoku i w Łodzi, ale biznes dedykowany jest także miejscowości powyżej 40 tys. mieszkańców.
– Planujemy szkolenia dla właścicieli już działaljących gabinetów kosmetycznych, aby nauczyć ich zarabiać na tym biznesie. To właśnie dla nich stworzyliśmy format DepilConcept InSide, który umożliwia rozszerzenie dotychczasowej działalności o specjalistyczne usługi. W tej chwili jesteśmy na rynku jedyną siecią franczyzową w segmencie fotodepilacji, a jeszcze w 2012 roku było ich aż 12. Część nie utrzymała się na rynku, a pozostali rozszerzyli ofertę na inne zabiegi oferując współpracę partnerską – wyjaśnia Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
Ostatnio powstały dwa salony w Krakowie, Katowicach i trzy w Warszawie.
– To dobry czas na otwarcie salonu DepilConcept. Właśnie wystartowało pięć nowych placówek franczyzowych i prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami, którzy chcieliby rozpocząć współpracę jeszcze w tym roku – mówi Mariusz Włoczkowski. – Na poprowadzenie drugiego salonu DepilConcept w stolicy zdecydował się jeden z naszych obecnych partnerów, a pozostałe dwa nowe salony są własnością klientek naszej sieci. Swój drugi salon planuje otworzyć również franczyzobiorczyni z Wrocławia – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
Jak twierdzi franczyzodawca DepilConcept, nowy salon może być rentowny już w pierwszym miesiącu działalności. W tym celu intensywna współpraca z centralą zaczyna się jeszcze przed otwarciem i obejmuje: wsparcie we wszystkich obszarach biznesu, jak wybór i aranżacja lokalu, rekrutacja pracowników, ale zaznacza, że dla powodzenia tego biznesu to nie lokalizacja jest najważniejsza, ale stosowanie się do przekazanego know-how oraz odpowiedni marketing.
– Unikalność naszego know-how polega na połączeniu czterech najważniejszych czynników sukcesu: specjalizacji, sprzedaży, obsługi klienta i wsparcia masterdawcy. Aktywnie promujemy salony naszych franczyzobiorców, organizujemy kampanie w mediach społecznościach oraz aktywnie wdrażamy działania lojalnościowe dla stałych klientów. Każdy franczyzobiorca wie co ma robić, bo nigdy nie jest zostawiony sam ze swoim biznesem – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
(kk)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyza, która upiększa saldo
/19.11.2025
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Berlin Döner Kebap kończy rok z przytupem
/22.12.2025
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z niej wynika?
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.