Quiosque poszuka klientek w Legionowie

Quiosque to jedna z bardziej doświadczonych polskich marek na rynku. Jej historia sięga dwie dekady wstecz. Firma chce trafiać w gusta kobiet, które dobierając ubrania chcą łączyć elegancję z nowoczesnością. Ta odzież ma sprawdzić się zarówno podczas oficjalnej uroczystości, jak i rodzinnego spotkania. Od marca na zakupy w sklepie Quiosque będą mogły wybrać się mieszkanki Legionowa.
- O wyborze Legionowa na miejsce otwarcia kolejnego salonu zadecydowało wiele czynników. Przede wszystkim jest to duże miasto, szóste pod względem wielkości w województwie Mazowieckim. Co więcej, uważamy, że Legionowo to miejsce z ogromnym potencjałem i zapotrzebowaniem na modę, dlatego zdecydowalismy się na otwarcie sklepu właśnie tam – mówi Aleksanda Posiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Uruchomiony w Legionowie sklep należy do franczyzobiorcy i jest 111. punktem wchodzącym w skład sieci. To oznacza, że od marca 2014 roku koncept powiększył się tylko o dwa sklepy, choć wiosną ubiegłego roku franczyzodawca zapowiadał, że wejdzie w 2015 z 115 salonami. Teraz ogranicza się do luźnych deklaracji, że do grudnia pojawi się jeszcze kilka nowych punktów.
Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, co ma przekładać się na spokojną, stonowaną atmosferę. Salony powstają w lokalach o powierzchni 100-170 m2, w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca rozważający otwarcie własnego sklepu pod tym szyldem musi zainwestować ok. 2,5 tys. zł na metr kwadratowy. Ponosi też opłatę w wysokości 19,5 tys. zł za projekt architektoniczny i pomoc techniczną przy wykończeniu lokalu. Musi też przedstawić zabezpieczenie w postaci weksla in blanco oraz kaucji zwrotnej lub gwarancji bankowej na kwotę 40 tys. zł.
Rynek odzieżowy w Polsce powoli podnosi się po kryzysie, jakiego doświadczył na przełomie dekad. W 2013 roku rósł w tempie 3,6 proc., a według szacunków firmy badawczej PMR w 2014 roku dynamika może okazać się jeszcze większa.
- Stopniowa poprawa wskaźników makroekonomicznych będzie przyczyniać się do poprawy nastrojów konsumenckich i większej skłonności do zakupów, chociaż konsument nadal będzie chciał kupować 'mądrze', a więc dobry produkt w stosunkowo niskiej cenie. Do wzrostu sprzedaży będzie przyczyniać się również rosnąca świadomość ubioru i trendów modowych, także wśród mężczyzn – twierdzi starszy analityk handlu w PMR Patrycja Nalepa.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Australijska sieć F45 rozwija franczyzę w Polsce. Oferuje gotowy model treningów grupowych, pełne wsparcie operacyjne i inwestycję od 300 tys. zł. Pierwsze siłownie ruszają w największych miastach.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...