Quiosque poszuka klientek w Legionowie

Quiosque to jedna z bardziej doświadczonych polskich marek na rynku. Jej historia sięga dwie dekady wstecz. Firma chce trafiać w gusta kobiet, które dobierając ubrania chcą łączyć elegancję z nowoczesnością. Ta odzież ma sprawdzić się zarówno podczas oficjalnej uroczystości, jak i rodzinnego spotkania. Od marca na zakupy w sklepie Quiosque będą mogły wybrać się mieszkanki Legionowa.
- O wyborze Legionowa na miejsce otwarcia kolejnego salonu zadecydowało wiele czynników. Przede wszystkim jest to duże miasto, szóste pod względem wielkości w województwie Mazowieckim. Co więcej, uważamy, że Legionowo to miejsce z ogromnym potencjałem i zapotrzebowaniem na modę, dlatego zdecydowalismy się na otwarcie sklepu właśnie tam – mówi Aleksanda Posiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Uruchomiony w Legionowie sklep należy do franczyzobiorcy i jest 111. punktem wchodzącym w skład sieci. To oznacza, że od marca 2014 roku koncept powiększył się tylko o dwa sklepy, choć wiosną ubiegłego roku franczyzodawca zapowiadał, że wejdzie w 2015 z 115 salonami. Teraz ogranicza się do luźnych deklaracji, że do grudnia pojawi się jeszcze kilka nowych punktów.
Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, co ma przekładać się na spokojną, stonowaną atmosferę. Salony powstają w lokalach o powierzchni 100-170 m2, w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca rozważający otwarcie własnego sklepu pod tym szyldem musi zainwestować ok. 2,5 tys. zł na metr kwadratowy. Ponosi też opłatę w wysokości 19,5 tys. zł za projekt architektoniczny i pomoc techniczną przy wykończeniu lokalu. Musi też przedstawić zabezpieczenie w postaci weksla in blanco oraz kaucji zwrotnej lub gwarancji bankowej na kwotę 40 tys. zł.
Rynek odzieżowy w Polsce powoli podnosi się po kryzysie, jakiego doświadczył na przełomie dekad. W 2013 roku rósł w tempie 3,6 proc., a według szacunków firmy badawczej PMR w 2014 roku dynamika może okazać się jeszcze większa.
- Stopniowa poprawa wskaźników makroekonomicznych będzie przyczyniać się do poprawy nastrojów konsumenckich i większej skłonności do zakupów, chociaż konsument nadal będzie chciał kupować 'mądrze', a więc dobry produkt w stosunkowo niskiej cenie. Do wzrostu sprzedaży będzie przyczyniać się również rosnąca świadomość ubioru i trendów modowych, także wśród mężczyzn – twierdzi starszy analityk handlu w PMR Patrycja Nalepa.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

29-30 maja w Warszawie odbędzie się XI Konferencja BEST FRANCHISE. Eksperci ocenią wpływ zmian geopolitycznych, gospodarki i technologii na przyszłość biznesu.
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– To nie jest tylko praca z parą młodą czy rodzicami pary młodej. To też praca ze wszystkimi ludźmi, którzy w tej branży pracują. I z każdym trzeba się dogadać – mówi Justyna Grzymała, wedding plannerka.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...