Pako Lorente zwiera szeregi

W ofercie Pako Lorente znajdują się zarówno klasyczne ubrania dla mężczyzn - koszule, garnitury i marynarki oraz odzież casualowa. W salonie dostępny jest również szeroki wybór dodatków i akcesoriów dla mężczyzn. Ostatni z uruchomionych sklepów znajduje się w tarnowskim centrum handlowym Gemini Park.. Po ponad czterech latach funkcjonowania galerii, obiekt przechodzi rekomercjalizację, która ma na celu stworzenie najsilniejszej w regionie oferty modowo-usługowej dla całej rodziny.
– Otwarcie salonu firmowego Pako Lorente oznacza wzmocnienie naszej oferty w segmencie mody męskiej. Cieszy nas fakt, że zaufała nam firma o polskim rodowodzie - młoda, ale już o ugruntowanej pozycji. Obecność takiej marki to kolejny krok w naszej nowej strategii, która ma na celu stworzenie najsilniejszej oferty modowej w regionie, złożonej w większości z marek ze średniej półki cenowej – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów.
Na 2015 rok Pako Lorente zaplanowało otwarcie 20-25 punktów, w tym połowa na licencji. Strategia firmy zakłada pozyskanie lokalizacji w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych w miastach liczących minimum 30 tys. mieszkańców. Franczyzodawca poszukuje lokali o powierzchni od 80 do 120 m2. Minimalny wkład własny wynosi 50 tys. zł. Większa liczba sklepów wiąże się z koniecznością zwiększenia zespołu pracowników.
- Doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy większego zespołu, który przejmie część obowiązków moich i mojego wspólnika. I tak powiększyliśmy zespół o kilkadziesiąt nowych osób, które zajmą się rozwojem własnych sklepów, a także franczyzy, platformą internetową, w tym sklepu online, marketingiem i pozycjonowaniem naszej marki - wylicza Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente, w rozmowie z Shopping Center Poland. - W 2014 roku udało nam się uporządkować sposób zarządzania, ustaliliśmy także kierunki biznesowych działań i podjęliśmy decyzję, że rozwój będzie się odbywał dwutorowo. Chcemy skupić się na inwestowaniu zarówno w sklepy własne, jak i ekspansję za pomocą systemu franczyzowego.
Firma nie zamyka się wyłącznie na Polski rynek. Partnerzy Pako Lorente prowadzą już trzy sklepy na Słowacji, wkrótce planuje wejść na czeski rynek. Franczyzodawca nie zawsze jednak ma szczęście do partnerów. Jak sam podaje, pięć sklepów prowadzonych przez franczyzobiorców zostało zamkniętych z powodu złego zarządzania i braku rentowności. Firma przejęła biznes w tych lokalizacjach i prowadzi dalej, ale już jako punkty własne.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...