Na Dolny Śląsk bez partnera

Lista miast, w których pojawił się Quiosque powiększyła się o Lubin. Właśnie tam, w centrum handlowym Cuprum Arena, powstał największy salon sieci. Mimo że standardowa powierzchnia sklepów Quiosque wynosi 100-130 m2, to lubiński punkt liczy 193 m2, a do tego został zaaranżowany według nowych standardów: w jaśniejszej kolorystyce, z drewnianymi dodatkami oraz z jeszcze bardziej doświetlonym wnętrzem. Nowy wystrój tworzą także większe przebieralnie, w tym jedna dedykowana dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej. W salonie znajduje się wygodny fotel i stolik z aktualną prasą. O nowych standardach przeczytacie na portalu LokalnaBiznes.pl w artykule Sklep przyjazny kobiecie z dzieckiem i z mężem.
– W salonach Quiosque znajduje się średnio 4-5 przymierzalni. W sklepach, w których została już wprowadzona nowa aranżacja wnętrz, jest ich co conajmniej o jedną więcej. Dbamy również o to, by w każdym sklepie znalazła się przymierzalnia, odpowiednio dostosowana do potrzeb matki z dzieckiem czy osoby niepełnosprawnej. Jest ona większa, dzięki czemu mama na zakupach może wejść do niej ze swoją pociechą lub wprowadzić wózek. Klientki Quiosque bardzo cenią sobie rodzinne zakupy, stąd wprowadzane przez nas zmiany – opowiada Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Ostatnie otwarcia sklepów marki miały miejsce w Kielcach, Legionowie i Gdańsku. Z wyjątkiem Legionowa, gdzie sklep znajduje się przy ulicy, pozostałe lokalizacje to centra handlowe. Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego powierzchnia wynosi 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, 1-2,5 tys. zł na 1 m2 netto.
Największy sklep Quiosque nie należy jednak do franczyzobiorcy. Centrala nie odpowiedziała nam, dlaczego sieć nie chciała oddać tak dużego lokalu w zarządzanie partnerowi. Pamiętajmy, że spośród ponad 110 sklepów Quiosque ok. setka to placówki na licencji. Często franczyzodawcy najatrakcyjniejsze lokalizacje zostawiają dla siebie. Równie często po czasie przekazują własne punkty sprzedaży zaufanym i doświadczonym partnerom. Z drugiej strony zarządzanie blisko 200-metrowym sklepem to nie lada wyzwanie logistyczne i finansowe, z którym trudno byłoby sobie poradzić pojedynczemu przedsiębiorcy.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...