Pizzeria w promocji

Zaoszczędzić można na dwukomorowym piecu do wypieku pizzy, niezbędnym w każdej pizzerii.
– Promocja jest skierowana do nowych franczyzobiorców sieci Biesiadowo i Crazy Piramid Pizza – informuje Dominik Lewandowski, menedżer w firmie Wojtex. – Dla tych, którzy podpiszą z nami umowy w okresie od 1 lipca do 1 września, koszt zakupu pieca będzie wynosił 1 zł netto. W sumie w przypadku każdego z konceptów daje to 8 tys. zł oszczędności przy otwieraniu lokalu. Chcemy w ten sposób zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do wybrania naszej oferty. Mogę powiedzieć, że wkrótce sieć Biesiadowo powiększy się o następny lokal, bo mamy w planach podpisanie kolejnej umowy.
To nie pierwszy raz, kiedy Wojtex kusi franczyzobiorców promocjami. Blisko rok temu za symboliczną złotówkę można było kupić sprzęt do pizzerii o wartości 15 tys. zł, licencjodawca zwalniał też na jakiś czas nowych franczyzobiorców z miesięcznych opłat.
Pizzerie w sieci
W tej chwili w Polsce działa około 90 pizzerii z logo Biesiadowo oraz 10 pod szyldem Crazy Piramid Pizza. Franczyzodawca deklaruje, że wystarczy mieć 42 tys. zł, by uruchomić lokal o powierzchni 70 m2. Ci, którzy podpiszą z firmą umowę franczyzową do końca wakcji, potrzebują tylko 34 tys. zł kapitału na start. Dawca licencji zapewnia, że nie pobiera od franczyzobiorców opłaty wstępnej ani marketingowych. Za to w trakcie współpracy są oni zobowiązani do uiszczania 1 tys. zł opłaty bieżącej. W produkty spożywcze franczyzobiorcy zaopatrują się w należącej do Wojtexu hurtowni.
Pizzerie Biesiadowo są utrzymywane w stylu tradycyjnej polskiej chaty, z drewnianym wystrojem. Oprócz pizzy serwowane są w nich dania z kebabem, zapiekanki, kanapki. Franczyzobiorca może też sprzedawać w swoim lokalu również inne dania, jeśli uważa że zwiększą one jego przychody.
Lokale Crazy Piramid Pizza mają podobne menu. Ich wyróżnikiem jest natomiast pizza w kształcie rożka. Wojtex chciałby rozwijać ten koncept za granicą. Firma poszukuje masterfranczyzobiorców, którzy zdecydowaliby się założyć restauracje poza Polską. Oprócz samodzielnych lokali możliwe są jeszcze dwie inne formy franczyzy Crazy Piramid Pizza. Sprzedaż pizzy w rożku można wprowadzić do już istniejącej pizzerii. Koszt inwestycji w tym przypadku to 1230 zł, a miesięczna opłata 300 zł. Kolejna forma to okienko podawcze, z którego podawana będzie tylko rożkowa pizza. Wystarczy do tego kilkumetrowe pomieszczenie. Koszt inwestycji zaczyna się od 5 tys, zł, a opłata miesięczna to 300 zł.
ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
– Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z iloma aspektami pozagastronomicznymi trzeba się zmierzyć, prowadząc działalność w tej branży – mówi Tomasz Rawa z Berlin Döner Kebap.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
Cafe Słodziak mocno stawia na social media. Marka otworzyła też nowy punkt franczyzowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali