Franczyza w rytmach dance
Pierwsza szkoła Lejdis Studio została otwarta w centrum Łodzi, na Placu Wolności, w 2012 roku. W ofercie szkoły znalazły się zajęcia łączące fitness z tańcem: od burleski, fit dance, sexy dance, oriental dance, taniec na szpilkach, aż po oczko w głowie firmy — pole dance, czyli taniec na rurze. Obecnie działają dwa studia w Łodzi oraz trzy w Warszawie i po jednym w Stalowej Woli, Częstochowie, Zgierzu i Pabianicach, a Lejdis Studio jest siecią i sprzedaje swój przepis na sukces jako franczyzę.
Szkoły franczyzowe marki Lejdis Studio są otwierane zazwyczaj w centrach miast zamieszkałych przez co najmniej 10 tys. mieszkańców.
– Dbamy o to, by dojazd do nich samochodem, rowerem i komunikacją miejską był dogodny. Zawracamy też uwagę na wygląd i otoczenie szkół – radzimy franczyzobiorcom, by powstawały one w nowych lub świeżo wyremontowanych budynkach. Franczyzobiorcy zwykle samodzielnie poszukują lokali, ale my oczywiście służymy radą również i na tym etapie – mówi Malwina Wadas, menedżer ds. sieci franczyzowej Lejdis Studio.
Lokal, w którym będzie mieścić się szkoła tańca powinien mieć około 130 m2, z czego sala do ćwiczeń musi mieć co najmniej 60 m2. Ważna jest również wysokość pomieszczeń – by wstawić rurki do pole dance muszą mieć one przynajmniej 3 metry wysokości.
Oczywiście niezbędne jest przyłączenie do mediów. Miejsce, w którym odbywają się zajęcia fitness oraz taneczne koniecznie musi być wyposażone w toaletę i prysznic. Każde studio musi mieć również wyznaczoną szatnię oraz recepcję.
Osoba, która chciałaby zostać franczyzobiorcą Lejdis Studio powinna posiadać minimum 35 tys. zł na otwarcie szkoły. 10 tys. zł trzeba zapłacić za licencję franczyzową, pozostałą kwotę pochłonie remont i adaptacja lokalu na potrzeby szkoły tańca. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany do uiszczania na rzecz franczyzodawcy opłaty miesięcznej w wysokości 1 tys. zł oraz raz w roku 3 tys. zł na fundusz marketingowy.
Konkurencja depcze po piętach
Moda na biznes związany z tańcem i fitnessem nastała kilka lat temu. Otworzyło się wówczas wiele szkół tańca. Co zrobić, by wygrać z konkurencją?
– Trzeba się nieustannie rozwijać. Staramy się być zawsze krok przed najnowszymi trendami – mówi Malwina Wadas.
W myśl tej zasady oprócz zajęć pole dance szkoły Lejdis Studio proponują klientom m.in. ćwiczenia wykonywane z obciążeniem własnego ciała z użyciem specjalnych taśm, ćwiczenia na trampolinach, czy taniec na kołach cyrkowych aerial hoop, którego próżno szukać w innych studiach fitness.
– I ta strategia się sprawdza. Sieć szybko się rozrasta i zyskuje na popularności – zapewnia Malwina Wadas.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.