Franczyza w rytmach dance

Pierwsza szkoła Lejdis Studio została otwarta w centrum Łodzi, na Placu Wolności, w 2012 roku. W ofercie szkoły znalazły się zajęcia łączące fitness z tańcem: od burleski, fit dance, sexy dance, oriental dance, taniec na szpilkach, aż po oczko w głowie firmy — pole dance, czyli taniec na rurze. Obecnie działają dwa studia w Łodzi oraz trzy w Warszawie i po jednym w Stalowej Woli, Częstochowie, Zgierzu i Pabianicach, a Lejdis Studio jest siecią i sprzedaje swój przepis na sukces jako franczyzę.
Szkoły franczyzowe marki Lejdis Studio są otwierane zazwyczaj w centrach miast zamieszkałych przez co najmniej 10 tys. mieszkańców.
– Dbamy o to, by dojazd do nich samochodem, rowerem i komunikacją miejską był dogodny. Zawracamy też uwagę na wygląd i otoczenie szkół – radzimy franczyzobiorcom, by powstawały one w nowych lub świeżo wyremontowanych budynkach. Franczyzobiorcy zwykle samodzielnie poszukują lokali, ale my oczywiście służymy radą również i na tym etapie – mówi Malwina Wadas, menedżer ds. sieci franczyzowej Lejdis Studio.
Lokal, w którym będzie mieścić się szkoła tańca powinien mieć około 130 m2, z czego sala do ćwiczeń musi mieć co najmniej 60 m2. Ważna jest również wysokość pomieszczeń – by wstawić rurki do pole dance muszą mieć one przynajmniej 3 metry wysokości.
Oczywiście niezbędne jest przyłączenie do mediów. Miejsce, w którym odbywają się zajęcia fitness oraz taneczne koniecznie musi być wyposażone w toaletę i prysznic. Każde studio musi mieć również wyznaczoną szatnię oraz recepcję.
Osoba, która chciałaby zostać franczyzobiorcą Lejdis Studio powinna posiadać minimum 35 tys. zł na otwarcie szkoły. 10 tys. zł trzeba zapłacić za licencję franczyzową, pozostałą kwotę pochłonie remont i adaptacja lokalu na potrzeby szkoły tańca. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany do uiszczania na rzecz franczyzodawcy opłaty miesięcznej w wysokości 1 tys. zł oraz raz w roku 3 tys. zł na fundusz marketingowy.
Konkurencja depcze po piętach
Moda na biznes związany z tańcem i fitnessem nastała kilka lat temu. Otworzyło się wówczas wiele szkół tańca. Co zrobić, by wygrać z konkurencją?
– Trzeba się nieustannie rozwijać. Staramy się być zawsze krok przed najnowszymi trendami – mówi Malwina Wadas.
W myśl tej zasady oprócz zajęć pole dance szkoły Lejdis Studio proponują klientom m.in. ćwiczenia wykonywane z obciążeniem własnego ciała z użyciem specjalnych taśm, ćwiczenia na trampolinach, czy taniec na kołach cyrkowych aerial hoop, którego próżno szukać w innych studiach fitness.
– I ta strategia się sprawdza. Sieć szybko się rozrasta i zyskuje na popularności – zapewnia Malwina Wadas.
ZOBACZ W KATALOGU





























PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.
Centrum Relaksu Odlot otwiera się na franczyzę. Pierwszych pięciu partnerów może liczyć na atrakcyjną ofertę przystąpienia do sieci.
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.
– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.
Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.