Wytwórnia Lodów Prawdziwych to lodziarnie z kategorii premium, choć produkty, wzorem Lodów Bonano, sprzedawane są przez „okienko”. "U lodziarzy" serwowane są oryginalne smaki lodów produkowanych na bazie przedwojennej receptury znalezionej na strychu jednego z współwłaścicieli konceptu.
Środa
16.03.2016
Franczyzodawcy Lodów Bonano stworzyli nowy koncept lodziarni. Czy lody „z okienka” przyjmą się także w kategorii premium?
 

Sieć Lody Bonano liczy ponad 230 lokali. Wytwórni Lodów Prawdziwych „U lodziarzy” będzie kilkanaście. Pierwsze lodziarnie powstały wiosną ubiegłego roku w Białymstoku i Augustowie. Twórcy nowej franczyzowej marki, choć docelowo chcą być obecni we wszystkich największych miastach kraju, podkreślają, że nie należy oczekiwać, iż liczba lodziarni będzie tak oszałamiająca jak w przypadku Lodów Bonano. W nadchodzącym sezonie lodów Wytwórni będzie można spróbować w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Kołobrzegu, Stalowej Woli, Ełku oraz Grodnie.

– W tej chwili intensywne prace adaptacyjne trwają też w Olsztynie, Łomży, Suwałkach i Białymstoku, gdzie będzie to już trzecia lodziarnia pod tym szyldem. W tych miastach otwarć spodziewamy się w pierwszej kolejności – zaznacza Paulina Daniłowicz, menedżer rozwoju sieci U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Prawdziwych.

Wytwórnie Lodów Prawdziwych powstały z myślą o większych miastach liczących przynajmniej 70 tysięcy mieszkańców. Do otwarcia potrzebny jest lokal o powierzchni minimum 30 m2, znajdujący się w centrum, bezpośrednio przy ulicy, obowiązkowo na parterze i z witryną, w której istnieje możliwość montażu okienka sprzedażowego. Jedna z lodziarni w Białymstoku znajduje się na terenie galerii handlowej, co umożliwia prowadzenie biznesu przez cały rok.

Minimalny koszt inwestycji, jaki trzeba ponieść to ok. 50 tys. zł. Podobnie jak w przypadku konceptu Lody Bonano, nie ma żadnych opłat wstępnych za przyłączenie się do sieci czy opłat uzależnionych od wielkości obrotu. Zamiast tego jest jedna, stała, comiesięczna opłata franczyzowa w wysokości 800 zł, uiszczana jednak tylko w sezonie.

Franczyzodawca nie wymaga doświadczenia w branży lodowej, za to oferuje wsparcie dla zainteresowanego współpracą partnera. W ramach umowy, można liczyć na doradztwo w zakresie wyboru lokalu, wyłączność terytorialną, projekty technologii produkcyjnej i instalacji sanitarnej, a także pomoc marketingową.


Karolina Kazuła

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022