Steki i burgery dają zarobić

Bar 7th Street Bar&Grill najlepiej otworzyć w galerii handlowej, centrum miasta, przy ruchliwej ulicy albo na dużym osiedlu mieszkaniowym.
Środa
18.05.2016
Franczyzodawcy 7th Street Bar&Grill zależy na otwarciu baru w Katowicach, Krakowie i Gdańsku. Na inwestycję trzeba mieć minimum 80 tys. zł.
 

Pod szyldem 7th Street Bar&Grill działa jedenaście lokali franczyzowych i jeden własny. Najnowszy otwarto niespełna miesiąc temu, w warszawskiej galerii Ferio. W barach tej marki serwowane są m.in. burgery, steki, panierowane kurczaki i inne dania, kojarzone z kuchnią amerykańską.
Nie zakładamy jakiejś konkretnej liczby otwarć w tym roku – mówi Anna Chmielecka, menedżer ds. franczyzy sieci 7th Street oraz Meat&Fit. – Nie zależy nam na tym, by za wszelką cenę otwierać kolejne lokale, ale na tym, by znaleźć solidnych franczyzobiorców. Potencjalnym partnerom uświadamiamy, że prowadzenie lokalu gastronomicznego to ciężka praca.

Miasta, w których franczyzodawca najchętniej uruchomiłby restauracje w najbliższym czasie to Katowice, Kraków i Gdańsk. Generalnie lokale 7th Street Bar&Grill to propozycja dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców.
Chyba, że mamy do czynienia z mniejszymi, ale wybitnie turystycznymi miejscowościami, o długo trwającym sezonie – zastrzega Anna Chmielecka.– Tam przepływ ludzi też jest odpowiednio duży.

Restaurację marki najlepiej otworzyć w galerii handlowej, centrum miasta, przy ruchliwej ulicy albo na dużym osiedlu mieszkaniowym. Lokal powinien mieć minimum 100 m2 powierzchni, wskazane jest też miejsce na letni ogródek. Minimalna kwota inwestycji to 80 tys. zł, jeżeli lokal był już wcześniej przygotowany na potrzeby gastronomii. Opłata wstępna wynosi 10 tys. zł netto. W zamian franczyzodawca zapewnia szkolenia dla franczyzobiorcy oraz jego personelu, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, pomoc w przygotowaniu i uruchomieniu restauracji. Może też za darmo użyczyć franczyzobiorcy część wyposażenia i sprzętu, o wartości do 20 tys. zł (np. zamrażarki, lodówki, drobny sprzęt gastronomiczny, wyposażenie ogródka sezonowego). Ponadto partnerzy uzyskują możliwość nieodpłatnego korzystania z aplikacji na urządzenia mobilne, ułatwiającej pracę restauracji i promocję lokalu.


POPULARNE NA FORUM

Metody na promocję restauracji - wymiana pomysłów

Strona www to podstawa aby myśleć poważnie o marketingu w internecie. W przypadku restauracji najlepiej jeśli będzie to strona z interaktywnym menu restauracji - czyli...

27 wypowiedzi
ostatnia 15.09.2019
Bobby Burger

Co myślicie o tej sieci warto ? Szumnie się ogłaszają otwierają lokale sprzedają akcje gdzieś wyczytałem ze 38 milionów obrotu mieli w zeszłym roku Ktoś ma/ miał...

1 wypowiedzi
ostatnia 11.09.2019
Kafejka w małym mieście

Przyda się odpowiednie akcesorium kuchenne, zastanów się nad tym od Dajar.pl, wygląda solidnie

17 wypowiedzi
ostatnia 10.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Żadna nowość, marża na poziomie sklepu spożywczego, produkty w cenie 20% większe niż ceny na rynku. Z chwile pozostałe lokale sie pozamykają. Ale właściciel piszę o...

2 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Z końcem sierpnia 2019 roku został zamknięty całkowicie lokal w Złotowie a szkoda bo to jeden z najstarszych lokali tej sieci to już jakieś 13 - 14 zamknięcia lokali...

2 wypowiedzi
ostatnia 31.08.2019
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Sprawa jest troszkę bardziej skomplikowana. Z jednej strony branża cateringowa jest teraz bardzo modna, z drugiej dochodowa, z trzeciej spora konkurencja. Trzeba by...

20 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2019
Zamknięte lokale

Szanowny Panie Włodzimierzu, Prosimy zamieszczać Pana kolejne komentarze dotyczące zamkniętych lokali M&F w tym wątku, a nie w innych dyskusjach. Powtarzające wypowiedzi...

29 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2019
Zamknięte lokale

Zamknięte lokale to MEET & Fit Slow Food ktoś czyli cenzura wszysztko wzięła w jeden komentarz i napisała tylko zamkniete lokale czy strona franchising.pl działa na pewni...

29 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2019