Mało zamknięć – dobra wróżba

Marka Quiosque kieruje swoje ubrania do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie, niezależnie od okazji. Obecnie w sieci działa 129 sklepów, w tym pięć outletów. Franczyzodawca prowadzi też sklep internetowy. Od początku roku salony Quiosque pojawiły się m.in. w Warszawie, Toruniu i Gdańsku. W 2015 roku liczba otwarć sięgnęła 19, a dwa sklepy z rynku zniknęły. To, zdaniem przedstawicieli sieci, świadczy o dobrej jakości oferty franczyzowej.
– Spójrzmy na liczbę partnerów, którzy rezygnują z naszej franczyzy. W 2015 roku było ich tylko dwóch, gdzie jeden z nich zrezygnował ze względu na wyprowadzkę z kraju. Przybywa natomiast takich franczyzobiorców, których liczba lokalizacji wciąż się poszerza. Warto też wspomnieć o partnerach, którzy są z nami od początku istnienia firmy i nadal cieszą się satysfakcjonującą współpracą. Uważam, że przedsiębiorca w naszym modelu może z powodzeniem poradzić sobie z prowadzeniem trzech do czterech sklepów – mówi Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Ostatnie otwarcie salonu Quiosque miało miejsce centrum handlowym Morena w Gdańsku. To drugi, po lokalu w Galerii Przymorze, sklep tej marki w mieście. W centrum handlowym Fashion House znajduje się też jeden z outletów marki. Nowy lokal w centrum handlowym Morena zajmuje powierzchnię 184 m2. W gdańskim salonie klientki oprócz ubrań znajdą akcesoria modowe: torebki, szale i apaszki oraz biżuterię. W maju miało też miejsce otwarcie w katowickim centrum handlowym Trzy Stawy.
Franczyza Quiosque opiera się na modelu depozytowym. Oznacza to, że właściciel sklepu nie ponosi kosztów zatowarowania. Ubrania do momentu sprzedaży klientowi końcowemu pozostają własnością franczyzodawcy. Franczyzobiorca jest natomiast wynagradzany na podstawie wyników sprzedaży, od których otrzymuje prowizję.
Średni koszt związany z adaptacją metra kwadratowego salonu to ok. 2,5 tys. zł netto. Więcej o wymogach lokalowych w sieci Quiosque można przeczytać w artykule Moda na morzem na portalu Lokalnabiznes.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...