Ambitne plany

Właściciel marki chce nawiązać współpracę zarówno z przedsiębiorcami, którzy są w stanie całkowicie poświęcić się biznesowi, jak i inwestorami, dla których będzie to jedna z działalności. – Wówczas stawiamy tylko jeden warunek. Inwestor musi zatrudnić menedżera, który będzie nadzorował działalność salonu – mówi Barbara Jaciubek, odpowiedzialna za rozwój działalności i marki Depilove Wax & Nails Experts.
Jeśli franczyzobiorcą Depilove będzie chciał zostać ktoś z doświadczeniem w branży, to franczyzodawca rekomenduje, aby zajął się tylko zarządzaniem salonem, a nie stałą pracą na którymś ze stanowisk.
– Dobrze, jeśli umiałby zrobić depilację lub manikiur czy pedikiur, bo w sytuacji kryzysowej mógłby zastąpić któregoś z pracowników. Ale na co dzień powinien tylko nadzorować działalność gabinetu. Nie da się być dobrym pracownikiem i menedżerem jednocześnie – stwierdza Sebastian Tatarek, współpracownik w ramach projektu Depilove.
Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć od 50 do 180 tys. zł na inwestycję (im większy gabinet, tym więcej trzeba zainwestować, szczególnie jeśli jest tworzony od zera). Lokal powinien mieścić się przy głównej ulicy w ciągu komunikacyjnym albo w sąsiedztwie biurowców lub centrów handlowych. Gabinet nie powinien mieć mniej niż 45 m2 powierzchni. Muszą się w nim zmieścić co najmniej 2-3 gabinety zabiegowe do depilacji i dwa stanowiska do manikiuru. Właściciel marki chce otwierać franczyzowe gabinety w miejscowościach zamieszkałych przez minimum 40 tys. mieszkańców.
– Kiedyś depilacja była usługą, z której korzystały prawie wyłącznie panie, usuwając przede wszystkim włoski z twarzy i sezonowo owłosienie z nóg. Aktualnie w przychodach gabinetów silną pozycję ma również depilacja miejsc intymnych, która jeszcze kilka lat temu była marginalna. Inaczej rozkłada się też struktura klientów – z naszych usług korzysta już 30 proc. panów. Poza tym teraz liczy się specjalizacja. Dlatego w ofercie mamy cztery metody usuwania nadmiernego owłosienia. Inną dla kobiet, pań w ciąży, mężczyzn, a jeszcze inną dla sportowców – mówi Sebastian Tatarek.
Na razie Depilove ma tylko jeden własny salon, który działa od 2013 roku. Nie wiadomo czy właścicielowi firmy uda się zbudować sieć franczyzową. Tym bardziej, że potencjalni franczyzobiorcy mają z czego wybierać, bo w branży kosmetycznej działa 58 systemów franczyzowych. Jedną z konkurencyjnych sieci dla Depilove jest choćby DepilConcept, który specjalizuje się w usługach depilacji i fotodepilacji i liczy już 26 gabinetów. Otwarcie biznesu pod marką DepilConept wiąże się z wydatkiem 90 tys. zł. Tyle trzeba mieć na licencję z gotowym know-how, urządzenie 40-metrowego lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i pracowników.
ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
Franczyzodawca Fit+ zauważa, że Polska podąża śladem Europy Zachodniej, gdzie na siłowniach można spotkać nawet osiemdziesięciolatków. U nas ten trend dopiero się kształtuje.
Xtreme Fitness Gyms to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Nasza misja to nie tylko promowanie zdrowego stylu życia, ale także dostarczanie stabilnego i rentownego modelu biznesowego dla naszych franczyzobiorców.
– W sporcie i biznesie musisz wiedzieć, czego chcesz, jaki jest twój cel – mówi Piotr Rasiński, kulturysta i franczyzobiorca Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.