Interes nie tylko dla pań

DepilConcept to jedyna sieć franczyzowa specjalizująca się w usługach depilacji i fotodepilacji. Z zabiegów korzystają głównie panie i dlatego jako menedżer gabinetu najlepiej spełni się kobieta. Mężczyźni w tym biznesie występują jako inwestorzy, którzy wspierają zarządzanie gabinetem. Na taki model zdecydował się Karol Lewicki, franczyzobiorca z Koszalina, który wybrał DepilConcept jako pomysł na rodzinny biznes z mamą.
– Nigdy wcześniej nie byliśmy związani z branżą kosmetyczną. Praca w tej specjalizacji była natomiast zawsze wielkim marzeniem mamy. Do wyboru DepilConcept przekonał mnie przede wszystkim konkretny model biznesowy, specjalizacja, szerokie wparcie franczyzodawcy oraz międzynarodowe doświadczenie firmy. Na co dzień salon zarządzany jest przez mamę. Ja biorę udział w procesach decyzyjnych i pomagam jedynie organizacyjnie – mówi Karol Lewicki.
W Polsce działa 28 gabinetów DepilConcpet, ale jeszcze w tym roku ich liczba może przekroczyć 35, czyli więcej niż w rodzimej Portugalii. Właściciel sieci wciąż poszukuje nowych partnerów, ale jak przyznaje, najwięcej gabinetów otwiera z dotychczasowymi franczyzobiorcami.
– Nasi partnerzy decyzję o uruchomieniu kolejnego gabinetu podejmują najczęściej kilka miesięcy po otwarciu pierwszego salonu. Zachętą są wyniki sprzedaży osiągane w pierwszych tygodniach funkcjonowania. Najlepsi osiągają zysk nawet po dwóch tygodniach, więc widzą jaki jest potencjał i chcą go wykorzystać zanim kolejni franczyzobiorcy dołączą do sieci, ponieważ liczba dostępnych miejscowości jest ograniczona – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju sieci DepilConcept.
DepilConcept celuje w duże miasta, w których jest miejsce przynajmniej na dwa gabinety. Korzystając z wyłączności terytorialnej może je prowadzić jeden franczyzobiorca. Aktualnie połowa partnerów tej sieci prowadzi więcej niż jeden gabinet, a część z nich planuje w tej chwili otwarcie swojego trzeciego gabinetu. Podobnie ma być w kolejnych miastach, do których planuje dotrzeć DepilConcept. W tym roku sieć poszukuje przede wszystkim franczyzobiorców w takich miastach jak: Łódź, Poznań, Szczecin, Toruń, Częstochowa czy Kielce.
Karol Lewicki, który z siecią DepilConcept związany jest od początku 2016 roku także rozważa otwarcie kolejnego salonu.
– Są takie plany, ale zanim zdecydujemy się na otwarcie nowej lokalizacji, chcemy umocnić rynkową pozycję naszego gabinetu w Koszalinie. Ze względu na liczebność miast na Pomorzu, tylko taki model rozwoju jest realny i daje szansę sukcesu.
Otwarcie biznesu pod marką DepilConcept kosztuje ok. 90 tys. zł. Tyle trzeba mieć na licencję z gotowym know-how, urządzenie czterdziestometrowego lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników na temat samej usługi, ale także metod efektywnej sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Zabezpieczenie antykorozyjne pojazdów to praca, przy której trzeba się napocić, ale nagrodą są wysokie marże. Jak wejść w ten biznes?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.