Wynagrodzenie franczyzobiorcy stanowi prowizja procentowa, stała bez względu na akcje promocyjne. Jej wysokość jest uzależniona od szacowanych obrotów oraz lokalizacji sklepu i, co za tym idzie, kosztów stałych jego prowadzenia.
Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo
Wtorek
06.09.2016
Sukces sklepu odzieżowego zależy od jego lokalizacji. Pomagamy franczyzobiorcom wybrać najlepsze miejsce – mówi Aleksander Dubowski z Moodo.
 

Co stanowi klucz do sukcesu franczyzowego sklepu odzieżowego?
Kluczem do sukcesu jest właściwe zlokalizowanie sklepu, dlatego zapewniamy doradztwo w tym zakresie. Wymagamy jednak pełnego zaangażowanie franczyzobiorcy w proces przygotowywania salonu. W trakcie działalności sklepu wymagamy wdrażania wymagań franczyzodawcy w związku z obsługą klienta, bieżącą sprzedażą i zasadami visual merchandising. Moodo przykłada wielką wagę do współpracy z franczyzobiorcami, wierząc, że ten model biznesowy jest korzystny dla obu stron. Zapewniamy pełną opiekę i wsparcie dla naszych kontrahentów na każdym etapie współpracy, począwszy od wyposażenia lokalu, wsparcia merytorycznego skończywszy na pomocy w sferze sprzedaży i marketingu.

Co można powiedzieć o zyskowności sklepu odzieżowego Moodo? Jakiej inwestycji wymaga ten biznes i na jakie zyski może liczyć franczyzobiorca?
Zyskowność sklepu jest uzależniona oczywiście od obrotów i kosztów prowadzenia danego sklepu. Przed podjęciem decyzji o współpracy wraz z franczyzobiorcą dokładnie analizujemy te koszty i na tej podstawie podejmujemy ostateczną decyzję. Wynagrodzenie franczyzobiorcy stanowi prowizja procentowa, stała bez względu na akcje promocyjne. Jej wysokość jest uzależniona od szacowanych obrotów oraz lokalizacji sklepu i, co za tym idzie, kosztów stałych jego prowadzenia. Koszty związane z przygotowaniem sklepu to ok. 800 zł za metr kwadratowy. Każdy franczyzobiorca otrzymuje stałe wsparcie koordynatora regionalnego i może liczyć na pomoc z jego strony we wdrażaniu wszystkich działań zleconych przez centralę.

Rozmawiał Grzegorz Morawski


POPULARNE NA FORUM

Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Ja otworzyłem sklep z gadzętami podobny do tego http://ideadoggy.com/

32 wypowiedzi
ostatnia 21.01.2019
Salon300+ miejscowość podwarszawska

Prowadzę sklep odzieżowy ponad 300 m2 + duży magazyn. Od kilkunastu lat franczyza znanej marki odzieżowej. Dostałem wypowiedzenie franczyzy. Najchętniej wpuściłbym...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Marek Markowski bardzo prosze o pilny kontakt. Do konca tygodnia musze podjac decyzje w sprawie franczyzy Esotiq. mtroch@op.pl fb marietta. troch

25 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019
Diverse - kto ma (miał) problemy z tą franczyzą ?

Proszę o kontakt osoby, które prowadziły sklep franczyzowy DIVERSE i napotkały problemy we współpracy. Np. były zmuszone prowadzić sklep pomimo jego nierentowności,...

1 wypowiedzi
ostatnia 29.12.2018
Top Secret

Jak dla mnie zadziałało także to że marka zaczęła z powrotem oferować ubrania w większych rozmiarach niż 40 bo nie oszukujmy się polki nie są najmniejszymi...

1 wypowiedzi
ostatnia 04.12.2018
Aromanti opinie-otworzyć?

Co takiego?

2 wypowiedzi
ostatnia 18.11.2018
Jak założyć sklep z odzieżą

Odzież to obecnie trudna branża, widzę ile znajome zamawiają a później oddają, jak te sklepy zarabiają sama nie wiem.

13 wypowiedzi
ostatnia 17.11.2018
Sklep z tanią odzieżą sportową

Wszelki outlety są dobre, jak szuka się odzieży sportowej. tutaj nie zmienia się szybko moda.

25 wypowiedzi
ostatnia 06.11.2018