HANDEL
Kosmetyki z Francji
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Firma na zdrowie
Ile kosztuje zdrowie, dowiadujemy się przy okazji choroby. A ile kosztuje biznes w branży zdrowotnej i jakie zyski może przynieść?
Franczyza w modzie
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Żabka ciągle rośnie
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
Otwieramy sklep ze słodyczami
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
5 kroków do otwarcia własnej Żabki
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
Targi Franczyza: Własny sklep spożywczy
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
Targi Franczyza: Zrób sobie firmę
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
Otwieramy perfumerię francuskiej marki
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Żabka sprzedaje akcje
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Mrówka dla zaangażowanych
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Nowy program dla początkujących przedsiębiorców
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Biznes z konopii
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Gatta po zmianach
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Salon z materacami i nie tylko
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Własna marka odzieżowa
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Sklep spożywczy przynosi zyski
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Nowy szyld znanej marki
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Z etatu do franczyzy
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Intermarché wierzy w przyszłość
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Bawialnia, która uczy
Bobo Bene to bawialnia w duchu pedagogiki Montessori. Jak zorganizować taki biznes?